Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570294 hallo ik wil een gta filmpje maken maar mijn pc s te traag voor fraps is er een ander progamma dat niet veel CPU vreet?
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570311 Misschien moet je je Computer verhogen met wat GB. Zelf een andere programma zal het zelfde doen net als fraps. Koop san andreas voor de Playstation 2. en haal dan een TV kaart. onder de 50 euro heb je er al een. het zal wel zonder van je geld zijn maar kies een keuze voor meer vragen kan je ze stellen. Klik hier voor info edit Fraps vebruikt veel MB's aan filmpjes. Bewerkt: 29 december 200618 jaren door fuffie
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570319 hallo ik wil een gta filmpje maken maar mijn pc s te traag voor fraps is er een ander progamma dat niet veel CPU vreet? Ja kan tog met een videocamera opnemen.Zoo doe ik het met mij ps2.En dan beetje bewerken en is het GREAT
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570329 Dat is ook een iedee maar dan krijg je wel een slechter beeld.
hallo
ik wil een gta filmpje maken maar mijn pc s te traag voor fraps
is er een ander progamma dat niet veel CPU vreet?