Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_571182

hallo,

ik ben (zoals jullie weten) druk bezig met mijn filmpjes. maar ik heb nu graag de geregistreerde versie, omdat die langer opneemt. nu heb ik hem van een vriend gekregen, maar hij doet het niet als ik hem opstart. (re-install werkt niet)

nu heb ik op internet gelezen dat je problemen kunt hebben, als je eerst de trial en daarna de geregistreerde versie hebt. (ik had de trial eerst weggehaald voor install)

weet iemand hoe ik dit op kan lossen? ik heb ook al het register gecheckt, en daar staat nu niets meer over fraps...

:cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_571202

Volgens mij is de geregistreerde versie een versie die gekoppeld is aan het IP van de computer. Volgens mij is 't dus helemaal niet mogelijk om 'm zomaar op een CD te zetten en 'm op een andere Pc te instaleren, Fraps is bijvoorbeeld ook helemaal niet in de winkel te koop. Ik weet niet precies hoe je de geregistreerde versie activeerd, mischien gewoon de seriall invoeren die je vriend al eerder had gekregen? Hij zal sowieso opnieuw geactiveerd moeten worden of dit nu met een hele nieuwe registratie moet worden gedaan of niet..

Edit: De oudere versie van Fraps kan trouwens wel oneindig opnemen, houdt er alleen rekening mee dat je dan videobestanden van een paar GB krijgt. Volgens mij was dit Fraps 1.9D, staat alleen niet meer in de Data-base van GTAgames maar zal ongetwijfeld op de Fraps website te vinden zijn.

Bewerkt: door Goliat

Geplaatst:
  • Auteur
comment_571206
Volgens mij is de geregistreerde versie een versie die gekoppeld is aan het IP van de computer. Volgens mij is 't dus helemaal niet mogelijk om 'm zomaar op een CD te zetten en 'm op een andere Pc te instaleren, Fraps is bijvoorbeeld ook helemaal niet in de winkel te koop. Ik weet niet precies hoe je de geregistreerde versie activeerd, mischien gewoon de seriall invoeren die je vriend al eerder had gekregen? Hij zal sowieso opnieuw geactiveerd moeten worden of dit nu met een hele nieuwe registratie moet worden gedaan of niet..

Edit: De oudere versie van Fraps kan trouwens wel oneindig opnemen, houdt er alleen rekening mee dat je dan videobestanden van een paar GB krijgt. Volgens mij was dit Fraps 1.9D, staat alleen niet meer in de Data-base van GTAgames maar zal ongetwijfeld op de Fraps website te vinden zijn.

1.9d was zonder geluid, die wil ik niet meer...

kan iemand dan misschien zijn email+wachtwoord geven? (maar misschien mag dit niet, dan probeer ik iets anders)

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_571238

1.9d was zonder geluid, die wil ik niet meer...

kan iemand dan misschien zijn email+wachtwoord geven? (maar misschien mag dit niet, dan probeer ik iets anders)

Nee ik denk niet dat dit mag..

Maar ik heb even op Internet gezocht en ik denk dat ik 'iets' heb gevonden wat wel werkt. Check het in je inbox en werkt het niet, kijk ik even verder. :bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_571245

oh ja, ik heb net via msn van een andere vriend een andere gekregen. deze doet het wel. bedankt iedereen voor de reacties!

(nu kan ik nog betere filmpjes maken voor spy movies)

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.