Jump to content
Geplaatst:
comment_49006

Okee, wat vrienden hebben me op de hoogte gebracht van iets wat me best wel verbaasde. Vervolgens zijn we het gaan uitzoeken, maar we zijn nog niet klaar. Verwacht binnenkort meer.

Het Probleem

Verschillende mensen hebben een vliegend geval gespot, in de vorm van een Stealth Fighter of een Hanglider. Er is toen onderzoek gedaan naar de VLIEGTUIGEN in San Andreas. Er is een naam opgedoken uit de lijst die niemand kent. Niemand heeft dit voertuig nog gevolgen. Maak kennis met de "Androm".

Androm!?

Androm, ja. Nu zijn de vehicles van SA meestal hele woorden, maar Androm klinkt gewoon NIET goed. Even in het woordenboek zoeken...

Zoek zoek... Hee! Andro...Meda? ANDROMEDA?

Oke, bij mensen die verstand hebben van Astrologie en fans van Star Trek moet nu een lichtje gaan branden. Andromeda is een bestaand sterrestelsel buiten ons melkweg. Als je dit weet is de link niet moeilijk meer; Aliens. En hoe komen Aliens op de aarde? Juist.

Het Probleem

NIEMAND kan het voertuig vinden. Hoewel we het spel 100% hebben uitgespeeld, zijn we de Androm nog nooit tegengekomen. Sommige mensen zijn er zo gek van geworden dat ze beweren dat het de "laadtrappen" van het San Fierro Airport zijn.

En wat doe je als je het voertuig niet IN het spel kunt vinden? Dan haal je het eruit. Hier ligt het probleem. Hoewel we veel technische info hebben kunnen verzamelen, laat het 3D-Model op zich wachten. R* heeft alles aan alle kanten beveiligd en het is totnochtoe onmogelijk om er achter te komen hoe de Androm eruitziet. Natuurlijk wordt hieraan gewerkt en we willen zo snel mogelijk beeld.

Wat het niet is

Natuurlijk zijn er mensen die gewoonweg nergens in geloven, of anderen op het verkeerde spoor te brengen. Hier zijn enkele "genoemde voertuigen" die het niet kunnen zijn, met reden.

Hangglider

Hoe kan een hangglider 40.000 kilo zijn? Met G-krachten tijdens het sturen is de Androm zelfs 3.000.000 Kilo (3 Miljoen)! Een Hangglider zou dus gelijk neerstorten.

Submarine

Een submarine die vliegt? Next!

Waarom die Hype?

Niemand heeft gezegd dat de Androm een Stealthfighter is. Als Androm echt van Andromeda afgeleid is, zou het ook een UFO kunnen zijn. Iedereen wil weten wat er aan de hand is, en wil natuurlijk een UFO kunnen vliegen.

To Be Continued...

Op dit moment is het nog niet mogelijk om te zeggen wat de Androm is. We gaan er achteraan en op een zeker moment zullen we erachter komen. We houden jullie op de hoogte.

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_55301
Ik denk dat hij bedoeld om binnen Area69 te komen (dat kan ook zonder cheats) en dar schijnt een WW2 vliegtuig te staan die dan Androm heet (althans, dat begrijp ik uit z'n verhaal)

Hoe geraak je erin zonder cheats?

Gewoon, door de poort naar binnen lopen... En als je The Black Project al hebt gespeeld is het nog makkelijker, dan kun je naar binnen vliegen.

Geplaatst:
comment_55384
hmn.. ff iets anders, wat nou als het ONDER Area 69 zit?

Daar kom ik namelijk niet meer in na die opdrachten :blink: iemand anders een methode? :-\

Zover bekend kun je alleen tijdens de missie in het ondergrondse complex van Area69

Geplaatst:
comment_55428

Ik heb die missie nog niet gespeeld, maar ik las ergens op dit forum dat je een of ander hek moest opblazen (of ventielatieschacht?) om er binnen te komen. Als je nou dat terrein opgaat kun je met die throw-explosives opblazen (die dingen die je gooit en dan met een knopje laat ontploffen) Misschien kom je dan in het complex? :blink:

Geplaatst:
comment_55455
Ik heb die missie nog niet gespeeld, maar ik las ergens op dit forum dat je een of ander hek moest opblazen (of ventielatieschacht?) om er binnen te komen. Als je nou dat terrein opgaat kun je met die throw-explosives opblazen (die dingen die je gooit en dan met een knopje laat ontploffen) Misschien kom je dan in het complex? :blink:

*ff over ander topic; Dat blijkt dus maar dat ik gelijk hebt.*

En nu on topic;

Dat is niet meer mogelijk, Het is allemaal dicht gemetseld.. :( Beetje vreemd, maarja

Geplaatst:
comment_56329

Ik ben over het hele leger gebied gaan vliegen + de berg toppen rondom voor een geheime ingang. Maar tot mijn spijt heb ik niets gevonden, op de leger basis zelf heb ik eveneens niets gevonden wat duidt op een ingang. Of een knop of dergelijke om de ingang mee te openen. Misschien moeten we maar gaan begrijpen dat R* geen zin had om de leger basis voor meer dan 1 ding te gebruiken.

Persoonlijk vind ik dat echt een behoorlijk minpuntje, Het zou namelijk de spelgraad zeer zeker een boost geven bij mij, van een 8 naar een 9 bijvoorbeeld.

Geplaatst:
comment_56400

<_< Andromeda kan ook een ander "tuig" zijn...

ik heb eens gecheckt via internet. :o ..en de naam andromeda verwijst

meestal naar vliegdekschepen...misschien eens de boten bekijken langs de kustlijnen?! :unsure:

Geplaatst:
comment_56461

als je bij google Androm intypt dan krijg je plaatjes en info over een ''melkweg'' stelsel

k zou eigelijk nie wete waar je moet zoeken

misschien heeft die tunnel/grot er mee temaken.

Geplaatst:
comment_56594

meestal naar vliegdekschepen...misschien eens de boten bekijken langs de kustlijnen?! :unsure:

Er is wel een vliegdekschip. (waar je die straaljager moet jatten) Misschien bedoelen ze die, en zitten wij te zoeken naar iets wat niet bestaat. :huh:

Geplaatst:
comment_56745

Er is wel een vliegdekschip. (waar je die straaljager moet jatten) Misschien bedoelen ze die, en zitten wij te zoeken naar iets wat niet bestaat. :huh:

Zou kunnen, Dat verklaart ook het *no doors* stuk in de text die er werd gepost :)

Geplaatst:
comment_56802

Een vliegdekschip lijkt me lastig:

Hij zou dan erg licht zijn, kunnen vliegen (Is_Plane), wielen hebben (Double_RWheels) erg goedkoop zijn en heel snel gaan (een vliegdekschip IRL haalt ca. 35 knopen ~ 63km/u) en zo'n acceleratie zal hij ook niet hebben

De specs waar ik op doen:

Mass: 40000.0 Kg (Gewicht)

Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid)

Engine Acceleration: 16.0 ms^2

Monetary Value: $45000

Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt,

Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels

Geplaatst:
comment_56896
Een vliegdekschip lijkt me lastig:

Hij zou dan erg licht zijn, kunnen vliegen (Is_Plane), wielen hebben (Double_RWheels) erg goedkoop zijn en heel snel gaan (een vliegdekschip IRL haalt ca. 35 knopen ~ 63km/u) en zo'n acceleratie zal hij ook niet hebben

De specs waar ik op doen:

Mass: 40000.0 Kg (Gewicht)

Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid)

Engine Acceleration: 16.0 ms^2

Monetary Value: $45000

Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt,

Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels

Oops.. Ik wist de specs niet meer :blink: Naja, dan zal mijn theorie ook wel fout zijn <_< Naja .. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.