hallo . Ik hebh geen photoshop (Helaas) Mijn prograMMA heet photofiltre . Nou vind ik zelf dat ik daar niet echt slecht in ben (ahum) . Maar toch zou ik wel beter willen worden . Daarvoor wil ik graag nog even leren als het moet. Mijn vraag is heb je dit programma ook en kan je het heel goed . Zal je dan mij nog wat kunnen leren over de dingen die jij er knap eraan vind dat jij het kan (ALS ik het nog niet ken ) . Want de tuts van photofiltre zijn er wel maar niet signature of avatar gericht . Dat was het weer
Mijn vraag dus nog even snel : Kan er iemand een tut voor mij maken ?
hallo . Ik hebh geen photoshop (Helaas) Mijn prograMMA heet photofiltre . Nou vind ik zelf dat ik daar niet echt slecht in ben (ahum)
. Maar toch zou ik wel beter willen worden . Daarvoor wil ik graag nog even leren als het moet. Mijn vraag is heb je dit programma ook en kan je het heel goed . Zal je dan mij nog wat kunnen leren over de dingen die jij er knap eraan vind dat jij het kan (ALS ik het nog niet ken ) . Want de tuts van photofiltre zijn er wel maar niet signature of avatar gericht . Dat was het weer 
Mijn vraag dus nog even snel : Kan er iemand een tut voor mij maken ?
Bewerkt: door Speciial_marc.5