Geplaatst: 1 januari 200718 jaren comment_573066 Hallo, Sinds kort krijgt ik met Internet Explorer 7 een Pop-up geopent, Hij is meestal Wit, maar soms zit er reclame in. Niet dat ik EI7 vaak gebruik, maar het is erg irrietant. Hier is er een screenshot van: Weet iemand mmischien hoe ik dit kan verdwijnen? want het is erg irrietant. btw: ik heb geen Windows Vista, dit is een skin Bewerkt: 1 januari 200718 jaren door joshoon
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren Auteur comment_574548 Ik heb virusscanner met Pup-up blocker en uhm... wat is de naam van die Virusscanner? altijd wel handig natuurlijk
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574561 en uhm...wat is de naam van die Virusscanner? altijd wel handig natuurlijk Zo'n beetje elke virusscanner heeft wel een Pop-up blokkeerder, probleem is dat deze 't alleen blokkeert. Mocht je interesse hebben dan zou ik gewoon een enkele Pop-up blokker gebruiken. >>Pop-up Stopper<< Verder denk ik dat je Adware hebt wat voor deze Pop-ups zorgt, een virus-scan kan al wonderen doen maar dan wel met een anti-virus programma dat op alle malware scant. Ik weet niet of 't echt van belang is maar voor de zekerheid: F-Secure - Goede virusscanner
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren Auteur comment_574568 Ok bedankt Goliat . Kan erg handig zijn. alleen die F-Secure hoef ik zelf niet. omdat ik zelf wel genoeg virusscanners heb. Pop-up blokker staat nu aan. bedankt.
Hallo,
Sinds kort krijgt ik met Internet Explorer 7 een Pop-up geopent,
Hij is meestal Wit, maar soms zit er reclame in.
Niet dat ik EI7 vaak gebruik, maar het is erg irrietant.
Hier is er een screenshot van:
Weet iemand mmischien hoe ik dit kan verdwijnen?
want het is erg irrietant.
btw: ik heb geen Windows Vista, dit is een skin
Bewerkt: door joshoon