Geplaatst: 1 januari 200718 jaren comment_573287 Met welk programma verander je dff Groetjes, Markoes
Geplaatst: 1 januari 200718 jaren comment_573327 Hey Markoes, Een dff bestand (waarin de data van een 3d object zit) kun je veranderen met verschillende 3d programma's. Rockstar zelf gebruikt 3dsMax om San Andreas mee te maken. Dit programma is erg duur maar wel zeer proffesioneel. Kun je hier niet aankomen, dan zijn er nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! De dff kun je importeren met de scripts van KAM, die hier voor 3dsmax te downloaden zijn. Kijk in de Master Tutorial List voor meer informatie en tutorials over GTA modding. //> Edit: @hieronder, ik heb zelf 3dsmax. Bewerkt: 1 januari 200718 jaren door Wazuup
Geplaatst: 1 januari 200718 jaren Auteur comment_573333 oke Bewerkt: 1 januari 200718 jaren door markoes
Geplaatst: 1 januari 200718 jaren comment_573355 ik gebruik echt liever Zmodeler dan de 3ds max, maar om de dff van auto's aan te passen gebruik ik liever SketchUp
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_573578 Hey Markoes,Een dff bestand (waarin de data van een 3d object zit) kun je veranderen met verschillende 3d programma's. Rockstar zelf gebruikt 3dsMax om San Andreas mee te maken. Dit programma is erg duur maar wel zeer proffesioneel. Kun je hier niet aankomen, dan zijn er nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! De dff kun je importeren met de scripts van KAM, die hier voor 3dsmax te downloaden zijn. Kijk in de Master Tutorial List voor meer informatie en tutorials over GTA modding. //> Edit: @hieronder, ik heb zelf 3dsmax. is dat eigelijk ook bevestigt dat rockstar 3DS max gebruikt?
Met welk programma verander je dff
Groetjes, Markoes