March 5, 200422 yr ik heb al overal gezocht en het is echt lastig want ik vind geen trainer om multiplayer te spelen , ik weet wel zeker dat andere er wel 1 hebben en hem gebruiken daarom zou ik ook graag zo een trainer hebben.weten jullie een site ? :huh:
March 5, 200422 yr Nou om het spelen voor iedereen eerlijk te houden, heeft MTA een blokker voor trainers dus als je er een gebrukt wordt MTA automatisch afgesloten.
March 5, 200422 yr En tis niet leuk om alleen te kunnen winnen. Misgien denk je dat je dan stoer bent maar je bent dan een N00B!
March 5, 200422 yr Tja... Je heb van die mensen die dan ook nog zeggen : Kijk mij eens vliegen!!! Dan denk je echt: wat is dit voor een megool!
March 5, 200422 yr weet je wat raar is .. sommige mensen denken egt dat iedreen cheat als je rent dan zien je ze tog ff hangen ? en dan zegge hij is een cheater :S
March 7, 200422 yr lol zit ik altijd in een lagg server dat klopt niet ... DF server ook lagg server :blink: nou ik denk dat het aan MTA ligt
March 8, 200422 yr Dat denk ik ook...(maar bij mij doet de DF-server prima...) En ik ben niet alleen de admin... :lol:
ik heb al overal gezocht en het is echt lastig want ik vind geen trainer om multiplayer te spelen , ik weet wel zeker dat andere er wel 1 hebben en hem gebruiken daarom zou ik ook graag zo een trainer hebben.weten jullie een site ? :huh: