Jump to content
  • Reacties 41
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vechtskunsten 93 leden hebben gestemd

1. 1. als jullie vechtskunsten in GTA IV wouden welke wouden jullie dan?

• Medtrial Arts (japans-koreans...namelijk TKD en karate
      16
    • madtrial arts (chinees...namelijk kung fu en wu shu
      16
    • of westers (kikboks en street figt)
      58

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_574182

mij zal in iedergeval TKD (tae kwondo) leuk lijken want dat is een wereld vechtsport met mooie bewegingen en saltos

daarom lijkt het me leuk als ie op de volgende GTA kmt :blauw:

Geplaatst:
comment_577405

Doe mij maar oosterse vechtkunsten zoals bijvoobeeld; Karate, ik zat zelf ook op deze sport.

En het is een leuke vechtsport, ik wil de volgende peroon in GTA IV wel zien met een karate trap enz. :puh:

Haha

Geplaatst:
comment_577411

Ik heb ze het liefst allemaal maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de westerse vechtkunst, maar ik verwacht dat R* er wel meerdere in zal zetten als ze er uberhaupt een in willen gaan zetten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_591189

Het liefst eigenlijk een beetje zo'n vechtsysteem als in GTA Vice City Stories.

En dan beide vechtskunsten, dat je naar een westerse sportschool gaat om westers vechten te leren en als je oosters wilt vechten dat je dan naar een oosterse sportschool(ching ling sing :clown: ) gaat.

Boris H.

Geplaatst:
comment_591614

Allerlij soorten is toch eigenlijk het leukt, voor ieder wils wat :) Zou grappig zijn als ze in GTA IV bepaalde streken hebben een ''chinees'' gebied ''Japans'' gebied en een ''westers'' gebied, en daar dan weer sportscholen met vecht kunsten. Ik heb uiteindelijk gekozen voor ''westers'' kickboxen ect. Dat ziet er wel het grofst uit :D

Global.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.