ik heb al een paar keer geprobeerd een broek of T-shirt te downloaden en hem in Gta Sa te zetten. Ik doe naar mijn weten alles goed. Bijv: ''jeansdenim.txd'' is de broek dan open ik img tool 2.0 haal ik het bestandje ''jeansdemin.txd'' weg en stop ik de broek (zelfde naam txd) er voor in de plaatst. Dan gewoon ''Rebuild Archive'' Zodra ik in het spel weer zit kan ik nergens die spijkerbroek vinden In de ''readme'' staat ook niet waar je dan die spijkerbroek kan nemen.. Hiervoor had ik ook zo iets toen stond er wel dat hij in de Binco shop moest zijn, eenmaal daar weer niks.. Als iemand me kan verder helpen
Beste leden,
ik heb al een paar keer geprobeerd een broek of T-shirt te downloaden en hem in Gta Sa te zetten. Ik doe naar mijn weten alles goed. Bijv: ''jeansdenim.txd'' is de broek dan open ik img tool 2.0 haal ik het bestandje ''jeansdemin.txd'' weg en stop ik de broek (zelfde naam txd) er voor in de plaatst. Dan gewoon ''Rebuild Archive'' Zodra ik in het spel weer zit kan ik nergens die spijkerbroek vinden
In de ''readme'' staat ook niet waar je dan die spijkerbroek kan nemen.. Hiervoor had ik ook zo iets toen stond er wel dat hij in de Binco shop moest zijn, eenmaal daar weer niks.. Als iemand me kan verder helpen 
Global.