Jump to content
Geplaatst:
comment_574215

Is het iemand wel is opgevallen dat in de politie garage in Los Santos, Niet alleen een man in elkaar wordt geslagen, maar er ook een sparrow spawnt...

Dat is natuurlijk nogal raar, aangezien het een ONDERGRONDSE garage is, met de uitgang een heel eind van de sparrow af. Het is mogelijk om de sparrow uit de garage te krijgen, maar dan toch...

check de blijlage voor een in-game foto

post-47482-1167754024_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_577149

haha wat appart, hoewel ik daar ook op zoek ben geweest naar die man die geslagen wordt door de politie (is geloof ik bij ieder spel wel eens een andere man). Eerst zag ik die nie omdat ik zonder politieauto erheen ging en dat was niet de bedoeling. Ik heb echter geen gespawnde voertuigen gezien (alleen politiewagens).

Het zal wel kloppen, maar misschien krijg ik dat later wel in die garage te zien.

Haha, alleen het idee hoe ze zo'n heli in zo'n garage krijgen en waarom in een garage :cab:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_577418
haha wat appart, hoewel ik daar ook op zoek ben geweest naar die man die geslagen wordt door de politie (is geloof ik bij ieder spel wel eens een andere man). Eerst zag ik die nie omdat ik zonder politieauto erheen ging en dat was niet de bedoeling. Ik heb echter geen gespawnde voertuigen gezien (alleen politiewagens).

Het zal wel kloppen, maar misschien krijg ik dat later wel in die garage te zien.

Haha, alleen het idee hoe ze zo'n heli in zo'n garage krijgen en waarom in een garage :cab:

t'is i.i.g. erg raar ja, dat die sparrow ondergronds spawnt.

maar je zit goed als je die man ziet, die in elkaar geslagen wordt, en dan moet je gewoon die U-vorm volgen, en dan in de poot van de U, het verst van de ingang af.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.