Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49208 ik ben bezig met missies van politie van de government. Ik heb net vliegbasis property gekocht. hier komt 't: Ik loop blij naar de tv. Het eerste wat je moet doen is opstijgen. Ik stijg op . Wat moet ik dan doen? waar moet ik heen?
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49229 naar dat rode rondje en je landingstel inklappen met R3
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49236 huh welk rondje? als het goed is want ik denk dat je de 1e missie bedoelt hoef je alleen op te stijgen en je landigsgestel in teklappen en dan rechtdoor naar een rood rondje in de lucht te vliegen
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49269 Als je eenmaal opgestegen ben moet je gelijk het landingsgestel intrekken en dan gelijk omhood dan zie je het rondje vanzelf (ook wel corona genoemd)
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49284 ik ben bezig met missies van politie van de government.Ik heb net vliegbasis property gekocht. hier komt 't: Ik loop blij naar de tv. Het eerste wat je moet doen is opstijgen. Ik stijg op . Wat moet ik dan doen? waar moet ik heen? :huh: is er dan vliegexamen ik ga stiekem in vliegveld en steel daar jetvliegtuig (dodo nie is slecht)
ik ben bezig met missies van politie van de government.
Ik heb net vliegbasis property gekocht.
hier komt 't:
Ik loop blij naar de tv. Het eerste wat je moet doen is opstijgen. Ik stijg op . Wat moet ik dan doen? waar moet ik heen?