Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574709 Er is laatste tijd echt bijna niks op TV de TV wereld wil dat we UPC of andere gedoe moeten kopen en je merkt het ook mischien niet veel leuke films komen meer op TV meestal van dat rotzooi over iemands zijn huis en zo wat vinden jullie hiervan?
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_581404 Je bedoelt zeker er is veelste veel reclame. Er is zat op TV. Alleen die reclames zijn apnormaal lang. Het duurt op sommige zenders wel een kwartier. Je moet ook van bepaalde programma's houden he. Ik hou namelijk niet van Nederland 1 , 2 , 3 . Maar wel RTL 4 , 5 , En 7. SBS6 vind ik ook leuk. Veronica ook. Maar veder vind ik de andere zenders niet zo leuk. Er worden tegenwoordig wel veel films herhaalt.
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_581441 Films herhalen is niet perse iets van nu... Je ziet ieder jaar wel een film 2 met uitzondering 3x langskomen.
Er is laatste tijd echt bijna niks op TV de TV wereld wil dat we UPC of andere gedoe moeten kopen en je merkt het ook mischien niet veel leuke films komen meer op TV meestal van dat rotzooi over iemands zijn huis en zo wat vinden jullie hiervan?