Jump to content
Geplaatst:
comment_574795

Ik zag deze screen op GTAforums en ik vind hem eigenlijk wel op Bush lijken :bonk:

Naja wat vinden jullie ervan

>>> Door GTA-Sheep: Graag even de maximale maten van afbeeldingen in acht nemen<<<

post-19301-1167815663_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_574860

Ik vind hem er echt wel op lijken, ha een Hillbilly op een fiets, nog nooit gezien. Maar ik zou dat nooit hebben opgemerkt, goed opgelet Lance Dance.

Ik denk dat Bush zich helemaal niks van deze screen aantrekt, hij is tenslotte de Prsident van het beste land van de wereld :puh::puh::puh::puh::puh:^_^

Geplaatst:
comment_574984

hij lijkt er inderdaad heel erg op.

maar dat zal denk ik gewoon toeval zijn,

want rockstar kan toch niet met elk gezicht van een bekend persoon rekening houden om het te verwerken in hun game.

Geplaatst:
comment_575384
Ik zag deze screen op GTAforums en ik vind hem eigenlijk wel op Bush lijken :bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Graag even de maximale maten van afbeeldingen in acht nemen<<<

Hij lijkt er een klein beetje op, hij was vast met zijn sport uurtje bezig :puh:

Geplaatst:
comment_575517

cowboy.jpg

ghehe, ik zie 't!

Bewerkt: door carcrash

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.