Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575568 Als ik snel kijk zeg ik . Mooi leuk grappig en orgineel . Maar als ik beter kijk vraag ik me af :Wat heb je op tekst etz hier aan gedaan . Vast wel paar grappige effecten erin gegooit maar die er niet echt uiblinken . Toch vind ik de sig leuk . Je naam prima lettertype en goeie plek . Maar later toen ik go9ed keek zag ik dat je rechtsboven ook nog tekst had . In het zwart op een half zwarte plek oF TEMINste donker dan . Vond ik nou niet echt . Had het wit maar eenigsinds lichter en doorzichteger gemaakt . maar dat is jou mening.Verder is het een leuke sig etz . vraag me alleen af hoelang je ermee bezig bent geweest en ben stiekem benieuwd naar het orgineel .Maar daar laten we de pret niet door bederven . eerste indruk me eerste indruk was goed . Snel kijken zorgde al dat ik een prima zig zach en snel gezecht een 8 in gedachte had + punten de + waren er voor mij er niet echt maar laten wer maar zeggen dat je er een leuk geheel van gem,aakt hebt voor 0.5 + punten tekst Je naam is leuk en staat op een prima plek . je overige tekst is te donker en Ites te veel van het goeie . had je weg moeten laten 7 kleuren Het voordeel van deze sig is dat er leuke stevige en velle kleuren erin zitten . Ik vind dat mooi . Maakt het zo lekker vrolijk etz 8.5 nog speciaale opmerkingen denk voortaan eerst waar je tekst zet .Verderleuk dat je stevig met kleuren ben bezig geweest . grappig plaatje erin .Beetje effectloos maar effecten zijn niet altijd van belang .Voor dit nog +0.5 cijfer Mijn manier van raten is anders . Meeste doen hun cijfers gedeelt door . Ik kijk welk van de cijfers het best bij de sig passen . Ik vond je cijfer voor de kleuren de geene die het nog wel het best verdient . Je gaat er met deze sig vandoor met een 8,5
Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575774 Afbeelding:7 Tekst:5,6 Overige:6,9 Sterren:2 Kleur Gebruik:8 Tips/Complimenten: N.V.M. Eind Cijfer 8,9 Rullez
Rates?