Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575528 Wie kan me helpen met de vraagjes Hoe kan ik: mee chatten In een team? Zijn er cheats? Greets Tim
Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575541 In het begin heb ik ook wat moeite gehad met het Chatten, je moet het maar weten hoe het werkt. Om wat tegen de rest te vertellen druk je op de T toets en vervolgens typ je je tekst en druk op enter. Dit is gedaan omdat anders je game wordt beinvloed door het typen in verband met de vele controls in San Andreas. Je kan inderdaad in een team (Clan) maar het is niet zeker dat je altijd wordt toegelaten. Ik verwijs je hierbij met heel veel plezier door naar het Clan Advertisering Forum. Helaas voor de meeste MTA spelers bestaan er inderdaad Cheats voor MTA maar dit is verboden! Indien je dit doet en een Admin hoort ervan is er grote kans dat je gebanned wordt. Overigens is de speelervaring ook vele malen leuker indien je zonder Cheats speelt, dus dit gedeelte moet je maar gewoon vergeten en niet meer aan denken! Verder wens ik je nog veel plezier met MTA. Bewerkt: 3 januari 200718 jaren door Advancegta
Geplaatst: 3 januari 200718 jaren Auteur comment_575549 Bedankt Bewerkt: 3 januari 200718 jaren door timothydegraaf
Wie kan me helpen met de vraagjes
Hoe kan ik:
mee chatten
In een team?
Zijn er cheats?
Greets
Tim