Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575564 Hee, ik zoek de songtekst van: The Opposites-Geen Klasse Geen Stijl, heeft iemand deze?
Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575740 Hee, ik zoek de songtekst van: The Opposites-Geen Klasse Geen Stijl, heeft iemand deze? Heb geprobeerd te zoeken op Google enzo maar hij is nergens te vinden.. Misschien morgen als het album uit is waar dat nummer op staat.
Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_576741 Hee, ik zoek de songtekst van: The Opposites-Geen Klasse Geen Stijl, heeft iemand deze? Beste Robert je kan songteksten vinden op www.songteksten.nl
Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_576811 @BangBros, als je zelf even op die site had gekeken wist je dat hij daar niet tussen stond Na 3 pagina's google zoeken heb ik ook niks gevonden, dus ik denk dat je enige optie is om gewoon zelf goed te luisteren en op te schrijven, of wachten tot 'ie ergens op het net staat.
Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_576825 Ik denk dat je met google het beste een stukje uit de tekst kan nemen en dan bij ''met de exacte woordcombinatie'' bij geavanceerd zoeken intypen.
Hee, ik zoek de songtekst van: The Opposites-Geen Klasse Geen Stijl, heeft iemand deze?