Jump to content
Geplaatst:
comment_575671

er zijn er natuurljik nog veel meer, maar dit vind ik zelf de leukste.

als de jouwe er niet bij staat moet je je eigen leukste zeggen.

mijn keuze gaat uit naar de begraafplaats waar op de grafstenen namen als true crime en driver staan.

want ze probeerden allemaal ze te verbeteren, maar het is ze nog lang nooit gelukt.

stem en kies persoonlijk :bier:

twankala 8)

Bewerkt: door twankala

• Reacties 99
  • Bezichtigingen 8.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_610498

ik vind die matruberende man wel erg luek bedacht en ghost cars vind ik ook luek toen ik het voor het eerst zag stapte ik er in en reed er mee weg maar plotseling ging hij heel gek doen ging ale kanten op en vloeg over de kop heel vreemd was dat :?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_622949
waar loopt eigenlijk die man in het winkelcentrum!!! :duh:

Bedoel je dat masturberend beeld dat in het winkelcentrum staat? Dat is namelijk geen man die daar rondloopt als jij dat dacht. Het is een beeld dat daar midden in de inkom zich te staat masturberen. Ik heb even op WikiGTA. Naar een pagina hierover gezocht, het is hier is het te vinden je kan er ook een paar foto's van het beeld vinden. Zoals hier al eens eerder is vermeld, is het daar waar je samen met Big Smoke een gevecht aangaat met de Russische maffia. Deze missie heet Just Bussines

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_655501

ik vind de leukste die bord op die brug van de tekst:

'There 're no Easter Eggs up here, go away! :schater::schater:

ik vind die matruberende man wel erg luek bedacht en ghost cars vind ik ook luek toen ik het voor het eerst zag stapte ik er in en reed er mee weg maar plotseling ging hij heel gek doen ging ale kanten op en vloeg over de kop heel vreemd was dat :?

ik heb dat nog nooit gehad hoe komt dat dan?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... :)<<<

Geplaatst:
comment_660037

There are no easter eggs up here! go away is echt de leukste!!!!

En die dildo in de douches van de politiebureau's? dat vind ik de gorste, walgelijkste easter eggs uit het hele spel.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.