Ik weet niet of hier al een topic over is dus ik post het toch . Hier het probleem: in de carrière-mode heb ik een district (dat waarin je begint) veroverd, dus ben ik nu in het meest zuidelijke district aan het racen. Alleen kan ik een race niet halen: in het meest westelijke territorium de circuitrace met het paarse sterretje. Als ik die namelijk gewonnen hebt krijg ik zo'n loading scherm, waarna mijn Xbox 360 steeds blijft vasthangen (is al twee keer achter elkaar gebeurd). Hebben meer mensen dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik weet niet of hier al een topic over is dus ik post het toch
. Hier het probleem: in de carrière-mode heb ik een district (dat waarin je begint) veroverd, dus ben ik nu in het meest zuidelijke district aan het racen. Alleen kan ik een race niet halen: in het meest westelijke territorium de circuitrace met het paarse sterretje. Als ik die namelijk gewonnen hebt krijg ik zo'n loading scherm, waarna mijn Xbox 360 steeds blijft vasthangen
(is al twee keer achter elkaar gebeurd). Hebben meer mensen dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?