Geplaatst: 3 januari 200718 jaren comment_575882 Wat vinde jullie van het nieuwe album The Re-Up ik heb hem al *GEDINGES* ik vind sommige nummers wel goed vooral die van Ca$his Hier de trRackList 1. Shady Narcotics - Eminem 2. We're Back - Eminem 3. Pistol Pistol (Remix) - Obie Trice (vond kwel chill nummer) 4. Murder - Bizarre 5. Everything Is Shady - Cashis (vond kwel chill nummer) 6. The Re-Up - Eminem (vond kwel chill nummer) 7. You Don't Know - Eminem (vond kwel chill nummer) 8. Jimmy Crack Corn - Eminem 9. Trapped - Proof (vond kwel chill nummer) 10. Whatever You Want - Mr. Porter 11. Talkin' All That - Cashis (vond kwel chill nummer) 12. By My Side - Stat Quo 13. We Ride For Shady - Obie Trice 14. There He Is - Bobby Creekwater 15. Tryin' Ta Win - Stat Quo 16. Smack That (Remix) - Akon (vond kwel chill nummer) 17. Public Enemy #1 - Eminem 18. Get Low - Stat Quo 19. Ski Mask Way (Eminem Remix) - 50 Cent 20. Shake That (Remix) - Nate Dogg (vond kwel chill nummer) The Album Cover
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578563 Ow ij vergelijkt The Eminem Show met de 2 eerdere albums, Op The Eminem Show heeft Em een volwassener imago aangenomen, De pyscho van de vorige 2 albums is inderdaad ver te zoeken. Eminem is veel serieuzer over bepaalde zaken, toch proef je nog een beetje die psycho stijl in het nummer Cleaning Out My Closet. Ik vind zowel de oude als de "nieuwe" stijl van Eminem vet.
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578572 Op The Eminem show is hij er nog wel een beetje, maar bij Encore is hij helemaal weg, daarom vind ik The Eminem Show z'n laatste beste album. Ik vind z'n nieuwe stijl een beetje half zachte emo spul.
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578664 Hoezow half zacht Eminem rapt nog steeds over zijn leven en dat zijn visie op de wereld ook veranderd is alleen maar logisch hij is ook maar een mens. Jij doelt waarschijnlijk op liedjes als Mockingbird?, gewoon een fantastisch nummer, zeker geen "half zacht emo spul", gewoon een lied uit het hart..
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578837 Mwah. Nummers Als Just Lose It vind ik gewoon slecht. maar mockingbird, like toy soldiers, mosh, the way i am, welcome to detroit city, The most shady, spend some time, 10-9-8- vind ik gewoon goed (ookal is 10-9-8 een freestyle met Whoo Kid) die nummers raken mij ze komen uit zn hart
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_579137 Maar op Encore staan toch juist meer serieuze nummers dan tracks met het "Just Lose It" gehalte ? Niet dat het gaat om het aantal nummers, want ook in rare tracks als Big Weenie zit toch nog een verhaal, jaloezie en dergelijke...
Wat vinde jullie van het nieuwe album The Re-Up ik heb hem al *GEDINGES*
ik vind sommige nummers wel goed vooral die van Ca$his
Hier de trRackList
1. Shady Narcotics - Eminem
2. We're Back - Eminem
3. Pistol Pistol (Remix) - Obie Trice (vond kwel chill nummer)
4. Murder - Bizarre
5. Everything Is Shady - Cashis (vond kwel chill nummer)
6. The Re-Up - Eminem (vond kwel chill nummer)
7. You Don't Know - Eminem (vond kwel chill nummer)
8. Jimmy Crack Corn - Eminem
9. Trapped - Proof (vond kwel chill nummer)
10. Whatever You Want - Mr. Porter
11. Talkin' All That - Cashis (vond kwel chill nummer)
12. By My Side - Stat Quo
13. We Ride For Shady - Obie Trice
14. There He Is - Bobby Creekwater
15. Tryin' Ta Win - Stat Quo
16. Smack That (Remix) - Akon (vond kwel chill nummer)
17. Public Enemy #1 - Eminem
18. Get Low - Stat Quo
19. Ski Mask Way (Eminem Remix) - 50 Cent
20. Shake That (Remix) - Nate Dogg (vond kwel chill nummer)
The Album Cover