Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49337 ey ik heb het spel uitgespeeld want de credits kwamen ook enzo maar hij is pas op ongeveer 50 procent.... wat moet die andere 50 procent dan el niet zijn. mazzel <_<
Geplaatst: 26 december 200519 jaren comment_293491 ik had millie ook vermoord dus ik dacht dat ze nooit meer terugkwam entoen verveelde ik me en ging oesters zoeken na 5 oesters is ze weer levend
Geplaatst: 27 december 200519 jaren comment_294336 je moet gewoon alle missies halen en collectables vinden. Ook moet je alle street en stadionraces gedaan hebben. Verder ook nog natuurlijk de politie, brandweer en ambulance missies. Ik bijna alles gehaald, op de 50 snapshots en enkele andere dingen na en zit nu op 94%
Geplaatst: 27 december 200519 jaren comment_294354 GTA San Andreas Checklist: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...dreas_Checklist
Geplaatst: 27 december 200519 jaren comment_294424 ik denk dat ik ook geen 100 % meer kan halen want ik kan niet racen is gewooon bug maar ik broberen hem zo ver moogelijk uit te spelen dan heb ik hem niet voor niets gekocht
Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295073 Ho, ho. Je hebt hem ook niet voor niets gekocht. Als je eens opnieuw installeerd en je savegame's goed bewaard. Dan zou hij het wel weer goed moeten doen. Dus installeer het spel eens opnieuw dan is alles waarschijnlijk weer gefixed en kun je weer vol spelen. Je zou ook een kunnen chekken of je bij die website (deze, klik) waar je savegame's kan downloaden ook die bug voorkomt. Zoniet, zou je eens overnieuw kunnen beginnen. Ruurd31..
ey ik heb het spel uitgespeeld want de credits kwamen ook enzo maar hij is pas op ongeveer 50 procent.... wat moet die andere 50 procent dan el niet zijn. mazzel <_<