Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_576884
Hallo,

Kan iemand mij helpen? Ik heb vandaag san andreas gekocht. Alles werkt prima. Alleen de mensen op straat zijn doorzichticht/in stukjes.

Kan iemand mij helpen??

Groetjes

Ik denk dat je video kaart drivers te oud zijn, zoek nieuwe drivers voor je video kaart op de site van de fabrikant.

Als je niet weet wat voor videokaart je hebt: Start --> Uitvoeren --> Dxdiag en dan naar het tabblad beeldscherm gaan, ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen, als het niet lukt help ik je graag verder.

Killerfist

Geplaatst:
  • Auteur
comment_579428

Hallo daar..

Alvast bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n held op het gebied van hardwareupdates.

Ik weet zeker dat het niet aan de kaart ligt want die is pas nieuw.

Kan iemand mij zeggen welke update ik moet hebben. > www.asus.com > download > modelnr: a9250.

Alvast bedankt

Geplaatst:
comment_579460
Hallo daar..

Alvast bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n held op het gebied van hardwareupdates.

Ik weet zeker dat het niet aan de kaart ligt want die is pas nieuw.

Kan iemand mij zeggen welke update ik moet hebben. > www.asus.com > download > modelnr: a9250.

Alvast bedankt

Wat die drivers betreft, probeer deze voor Windows XP. Mocht het niet werken kun je ook deze proberen voor de 64-bit versie van Windows.

Geplaatst:
comment_580096

Gewoon unzippen met Winzip oid. Het bestand zal wel een toepassing (.exe) bevatten. Gewoon dubbelklikken en volgen wat er staat.

Echt moeilijk zal het wel niet zijn, maar mochten er toch problemen zijn, post je het maar hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.