Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_577090 hey, ik wil wat meer weten hoe ik bv bij aankoop van een 2dehandse laptop kan zien of deze nog goed -leeftijd -of er dode pixels zijn -hoe grafisch sterk deze is -hoe de snelheid te weten -en nog dingen die ik moet weten
Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_577630 De leeftijd kan je zien aan de kleur van een laptop, ziet hij geel en bevlekt is het vast geen jonge laptop meer dan heeft hij veel in de rook gestaan. Je kan ook kijken naar de kleur van de laptop (De case genoemd) een zwarte case is nu meer in. Als het een witte is dan heb je dus kans dat je in de laptop van 5 jaar terug zit. Apple is ook wit, maar die zijn wél in. Hij heeft het over een laptop en niet over een Macbook Die laptop ziet er goed uit draait nog op XP, ik zou wel wat van mijn tips vragen.
Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_577964 Over de videokaart: Volgens mij zie ik in het rode rondje een ATI-logo. Alleen de serie moet je dan even weten. In het blauwe rondje zie ik een logo volgens mij van "Designed for Windows XP". Om te kijken of je Windows legaal of illegaal is, is hier een link naar de WGA check: Klik Persoonlijk vind het nog wel een aardig laptopje. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren Auteur comment_578523 ik ga hem ook kopen (als de laptop goed genoeg is op er 3D op te kunnen teken) ik vertrek zo meteen Bewerkt: 6 januari 200718 jaren door EXIT
hey, ik wil wat meer weten hoe ik bv bij aankoop van een 2dehandse laptop kan zien of deze nog goed
-leeftijd
-of er dode pixels zijn
-hoe grafisch sterk deze is
-hoe de snelheid te weten
-en nog dingen die ik moet weten