Jump to content

Had jij verwacht (toen je de eerste keer speelde) dat Lance Vance je zou veraden op het eind?

Geplaatst:
comment_577169

Ik ben persoonlijk slecht in het inschatten van het eind van een verhaallijn. Vaak heb ik wel ideeën die later toch meestal fout zijn. Ik had in Vice City wel direct door dat Diaz een vuilerd was die zich anders voordeed dan dat hij echt was. Hij liet Tommy voor zich werken, maar hield belangrijke zaken achter zich.

Van Lance verwachte ik het niet. Ik dacht dat hij iemand was die al te graag met Tommy mee zal doen, maar dat Tommy zich wat ''not interested'' opstelde. Lance zijn verraad was voor mij erg verassend op het eind. Ik vond het wel een schitterend einde, vooral toen ik dat filmpje voor het eerst zag. Het was erg grappig om te zien hoe dingen af kunnen lopen. Ik dacht ook nog eventjes dat Tommy ooit Kent Paul te grazen zou nemen, totdat je moest werken voor Love Fist.

Ik hoop ook jullie verhalen te horen en ik hoop dat jullie deze topic redelijk acceptabel vinden :)

Bedankt,

Lance Vance Dance

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het verraad van Lance Vance 71 leden hebben gestemd

1. 1. Had jij het verraad van Lance verwacht aan het eind van het spel?

• Ja absoluut, hij was in het begin direct al verdacht. Het moest gewoon wel
      4
    • Ja, maar ik kwam er later achter
      4
    • Gedeeltelijk wel ja, maar ik twijfelde
      8
    • Nee, ik heb het niet in mijn hoofd gehaald
      23
    • Nee, ik was echt verbaasd toen dit gebeurde, ik keek mijn ogen uit
      27

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_584769

Het is jammer, maar toch ook wel weer heel mooi bedacht van Rockstar. Bij elk spel zit er wel weer een spectaculair onverwacht einde bij. Dat vindt ik toch ook wel weer leuk aan de andere kant.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_598715

K had al wel een voorgevoel maar ik had het niet echt gedacht. In het begin dacht ik eraan omdat het een bess wel vaak gebruikte lijn is en omdat je het vaak ziet in films en alles en andere games

Geplaatst:
comment_598764

ik d8 dat ie nooit dood hoefde ook omdat ie gevangen word genomen en dan moet je hem redden enzo maar op het eind d8 ik nou j e moet het lekker self weten toen heb ik um met minigun gedood lal(CHEATS)

Geplaatst:
comment_599042

Ik had het echt niet in mijn hoofd gehaald dat Lance je op het einde ging verraden. Diaz had ik een klein beetje verwacht omdat je van hem altijd maar vuile klusjes moest opknappen en ik dacht ook dat Colonel Cortez je ging verraden, maar na de missie waarin je hem moest helpen ontsnappen wist ik wel beter :)

Geplaatst:
comment_600476

Ik had het totaal niet verwacht. Misschien is het een beetje te makkelijk gedacht. Zoiets van ja laten we het wat spannender maken dus stoppen we er maar nog een verrader in. Ik denk dat het een beetje een eind-kwaksel is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_600523
Ik had het totaal niet verwacht. Misschien is het een beetje te makkelijk gedacht. Zoiets van ja laten we het wat spannender maken dus stoppen we er maar nog een verrader in. Ik denk dat het een beetje een eind-kwaksel is.

Eindkwaksel? Het is geniaal bedacht :*D Ik vind dat Rockstar me goed beet had en dat vond ik leuk :cab:

Het is gewoon waanzinnig wanneer je aan het eind iets krijgt wat je nooit verwacht had

Geplaatst:
comment_600592

Toen de missie begon dacht ik lekker Sonny doden samen met lance maar opeens gaat hij naar Sonny en toen moest je hem doden ik had het echt niet verwacht of gedacht dus. :)

Bewerkt: door wijst

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.