Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1012299

Khad een keer per ongeluk op het windows logotje gedrukt tijdens de gta sa intro.

Toen ik weer in gta sa was ging ik een gesavde savegame spelen.

Toen ik de savegame startte zag sa anders uit.

foto

naamloos2ay0.png

En nu NL-IT kijken :cya:

Bewerkt: door max_gtafreak

Geplaatst:
comment_1013143

zat eens naar wat secrets te zoeken en kom bij die body bags een van die bagg killde mij (cheat of bug)

was eens op zoek naar de bgraafplats van cj mom's ik bukte te me effe maar dan viel ik in de grond en ik zat in liberty

city

was eens op de berg Mount Chilliad ik schott op die cars en mountebike toen ik schoot zat ik in lv maar op de mount chilliad

sat wat in sf te soeken nar zero rc shop toen ik binnnen kom viel ik doood maar ik leef de trug en cheate een jetpack en toen ontdekte ik dat sf 5 meter van lv en ls stond en ook omgekeert

sat in sa:mp naar stunt server te zoeken vond dus xsu of sow iets toen ik en shamal toen viel ik er uit en ondekte een shamal

>>> Door -Matthijs-: Gekilled door bodybags? Laten we het wel even reëel houden. Het is niet de bedoeling om zomaar even iets uit je duim te zuigen hier, want die indruk krijg ik bij dit bericht namelijk.<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1029499
ik ging naar de politie bureau van SF bij die garage op eens zag ik een andromada en echt een andromada staan ik kon er niet mee vliegen helaas maar was wel een wtf moment

Ben je wel zeker dat het een Andromada was?

Het kon ook een AT-400 zijn geweest, je hebt waarschijnlijk de motoren niet gezien hoor, de garage is te klein daarvoor...

De Andromada komt maar in twee missies voor, en daar kun je er niet mee vliegen, de Andromada's die in SA rondvliegen zijn unsolid, dus vind ik het maar raar dat er in een politiegarage een solid Andromada staat...

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1029626

Ik had de cheats van Ninja Theme en Voetgangers vallen je aan aangezet.

Komen dr ineens zo'n 6 ninja's

beginnen in me te hakken( kon niet dood van wege cheat van nooit dood enz.)

en dan verw8 je het al begint er een ninja in een andre ninja te hakken en zo begonnen er steeds meer van die gevechten

ook wel leuk: als de ninjas in je hakken hebben ze soms ook superdomme uitspraken:

So sorry!

I'm gonna slash your face!

Geplaatst:
comment_1033948

ik dee de missie key to hear heart :D:D:D

ik moest in de seks schop daar gimp suit aangedaan

naar buiten toe millie perkins stapte in de auto :Y

ik hoorde een knal ik dacht dat is hier niet vlak bij wat bleek het het was naast :bonk:

me en de auto van millie oplofte

het lijk sprong uit de auto en toen missie failed :-(:-(:-(

Geplaatst:
comment_1034113
ik dee de missie key to hear heart :D:D:D

ik moest in de seks schop daar gimp suit aangedaan

naar buiten toe millie perkins stapte in de auto :Y

ik hoorde een knal ik dacht dat is hier niet vlak bij wat bleek het het was naast :bonk:

me en de auto van millie oplofte

het lijk sprong uit de auto en toen missie failed :-(:-(:-(

Dat is wel vaker dat zoiets gebeurt ook heb ik een keer gehad met de fly school was nogal *** ik steeg op voor dat banken en daarna landen bijna klaar en goud qua tijd valt er een rustler bovenop de mijne en het was mission failed

Geplaatst:
comment_1036784

'kzat was een keer met een shamal aant vliegen toen wou ik mezelf dooden toen spron ik eruit en viel boven op een ander vliegtuig :bonk: en toen ondekte ik dat het echt waar is dat er geen piloten zitten in de vliegende vliegtuigen :Y (ik heb door deze bug ofwathetookmagzijn :duh: wel een spitfire gekregen terwijl ik in LS was :7 )

Geplaatst:
comment_1036828

Ik was vrolijk aan het rondlopen, tot ineens alleen nog maar mijn schoenen en rugzak zichtbaar waren, de rest van CJ was doorzichtig geworden, sommige autos hadden alleen nog zichtbare wielen, en een paar muren waren weg.

Iets te dicht bij een 'Grove Street O.G.' gestaan geloof ik, te veel wietlucht ingeademt :puh:

Rare bug, daarna ook nooit meer last van gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.