Jump to content
Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1090594

Ik ging een keer een goederen-trein stelen bij een treinstation in het zuiden van Los Santos. Daarna ging ik met hoge snelheid naar een brug in het noord-oosten van de stad. Die was namelijk nog gesloten omdat ik nog niet alle missies van Los Santos had gehaald. Maar nu het vreemste gedeelte: De goederen-trein die ik gestolen had, ging opeens met hoge snelheid de brug over zonder dat de trein eigenlijk automatich had moeten stoppen voor de brug omdat ie gesloten was en dat ik niet alle missies van Los Santos had gehaald. De trein ging richting Las Venturas. De politie kwam er toen aan, maar dat is normaal als je de grens oversteekt als je nog niet alle missies hebt gehaald van bijvoorbeeld Los Santos. Ik kon ook via een brug van Las Vanturas de andere stad San Fiero bereiken. Met nog steeds de politie achter me aan. Ik maakte ongeveer 6 rondjes door de 3 grote steden: Los Santos, Las Venturas en San Fiero. De lange ''rare'' rit in de goederen-trein duurde maarliefst 50 minuten en eindigde in Las Vanturas toen de trein uiteindelijk ontspoorde omdat ie veelste hard ging rijden. Ik kon ongehinderd alle gesloten bruggen over om alle 3 de steden te bereiken. Na de rit werd ik uiteindelijk opgepakt door de politie in Las Venturas.

Geplaatst:
comment_1090614
Ik ging een keer een goederen-trein stelen bij een treinstation in het zuiden van Los Santos. Daarna ging ik met hoge snelheid naar een brug in het noord-oosten van de stad. Die was namelijk nog gesloten omdat ik nog niet alle missies van Los Santos had gehaald. Maar nu het vreemste gedeelte: De goederen-trein die ik gestolen had, ging opeens met hoge snelheid de brug over zonder dat de trein eigenlijk automatich had moeten stoppen voor de brug omdat ie gesloten was en dat ik niet alle missies van Los Santos had gehaald. De trein ging richting Las Venturas. De politie kwam er toen aan, maar dat is normaal als je de grens oversteekt als je nog niet alle missies hebt gehaald van bijvoorbeeld Los Santos. Ik kon ook via een brug van Las Vanturas de andere stad San Fiero bereiken. Met nog steeds de politie achter me aan. Ik maakte ongeveer 6 rondjes door de 3 grote steden: Los Santos, Las Venturas en San Fiero. De lange ''rare'' rit in de goederen-trein duurde maarliefst 50 minuten en eindigde in Las Vanturas toen de trein uiteindelijk ontspoorde omdat ie veelste hard ging rijden. Ik kon ongehinderd alle gesloten bruggen over om alle 3 de steden te bereiken. Na de rit werd ik uiteindelijk opgepakt door de politie in Las Venturas.

Al bekend ;)

Nog iemand heeft dit meegemaakt, geen zin om te zoeken, ik ben tam :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:
comment_1090673

Al bekend. ;)

Nog iemand heeft dit meegemaakt, geen zin om te zoeken, ik ben tam.. :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Ja, er zijn meer mensen die dit meegemaakt hebben.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1152369

Ik stond laatst op een boot met 6 sterren.

Komt de politiehelikopter aanvliegen.

Hij begint op me te schieten en blaast mijn boot op.

Ik wasted en die heli stort neer :schater:

Topic bump :$

Geplaatst:
comment_1152410
wist niet dat je trein kon stelen (ff zoeken)

Gewoon op station wachten en dan komt ie vanzelf stilstaan.

Ik heb niet echt iets geks mee gemaakt maar miss best grappig.

Ik was aan het stunten met me nrg ik spawnde een dumper voor die stunt en toen ging ik op die auto staan met dumper en vloog in de fik en toen jatte hij me nrg :(.

Geplaatst:
comment_1152716

Ik had een Walton van de missie Madd Dog dat ik hem moet redden.

Heb ik missie voltooid.

Walton kogelvrij voordelig.

Ga ik op de snelweg om naar de garage te gaan.

Botsen auto's op mij.

Walton overdekop en ik stap uit en ren en Walton onploft. :duh::ch::cry: .

Vervolgens pak ik me Rocket Launcher maak ik alle auto's die tegen me auto reden kapot.

En alle andere auto's.

Overal brand.

Voelen hadden ze maar niet moeten botsen :):schater:

Bewerkt: door zaahed

Geplaatst:
comment_1153830

Ik ging eens naar een tunnel met veel auto's enzo en ik dacht dat ik een soort wegversperring ofzo zal maken ik heb dat gedaan er stonden er heel erg veel auto's en ik draai men rug naar de auto's toe en ga een eindje verder en kijk weer naar de auto's om ze op te blazen maar de helft is weg! :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1164578

Het is vooral vervelend: Ik was bezig met een missie en ik heb Sweet in me auto. de auto gaat om op de kop vlak voor een winkel. Ik stap eruit en kom er ongeluk op het gele pijltje en ik ga naar binnen. Ik loop weer terug voor Sweet en wanneer ik buiten ben ontplof ik, de auto en Sweet :schater:

Geplaatst:
comment_1165039

ik wou laatst landen met dat snelle vliegtuig, en raakte daarbij iets waardoor deze in brand vloog, ik stijg weer op en de fik gaat uit! Lolik kon later gewoon nog netjus landen in las venturas ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.