Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1213971
ik had is een keer dat ik jetpack cheat dee in ganton gymzaal en toen kwam ik in zoon op het plafanond uit en toen sprong ik en toen zag ik een zwarte ruimte

dat is de ganton gym glitch ^_^

erg leuk hoor! -->klik hier is<--

Bewerkt: door corneria

Geplaatst:
comment_1214433

Toen ik het spel net had en op een BMX ging bunny-hoppen knalde ik niet trgen een hek maar kwam ik erin vast te zitten, was kennelijk nog niet geladen.

Ik keek er toen heel vreemd van op en enige oplossing was spel opnieuw laden, inmiddels kijk ik van dat soort dingen niet op.

Bewerkt: door ComKwak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.