Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_607174

Gister heel veel meegemaakt dat de politie mij aanrijd, en dan vervolgens heb ik 1 ster...

nog iets, ik reed echt heel hard op een motor, tegen het verkeer in en zag niks op me af komen, in 1x vlieg ik van me motor af, was er zomaar een heftruck voor me neus gespawnt, zo hard ging ik :puh:

Geplaatst:
comment_607657

k reed is een keer mount chilliad op, bijna boven ramt er ineens een rustler op m'n dak en toen was ik dood.

op mount chilliad en omstreken heb ik dat al heel vaak gehad van een neerstortend vliegtuig trouwens.

of ik sprong van dat ene hoogste gebouw in LS af met parachute, ik laat dat ding uitklappen, ik dacht dat het wel lekker ging... maar nee de parachute klapte uit en ik stortte met de zelfde snelheid als zonder parachute zo met mn bek op de snelweg :ch:

Geplaatst:
comment_610827
jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha ;)
Wat bedoel je?

Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt

Geplaatst:
comment_610916

Toen ik mijn getunede auto uit de garage reed toen... reed er keihard een ambulance tegen de zeikant van de wagen aan :bonk: De wagen sloeg over de kop...en kaboom! :-(

Bewerkt: door Robbin237

Geplaatst:
comment_611023

jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha ;)

Wat bedoel je?

Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt

dat dacht ik ook, maar als je even achter de balie staat staat de politie binnen met de handen omhoog, probeer maar eens

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_651610

Mijn raarste moment was dat ik een AT-400 (Een dikke vette Boeing ja!:duh:) Wist te landen op de top van Mount Chiliad zonder 'm te schaden! :dans:

Dat ik mijn Cheetah van Mount Chiliad wist af te pleuren en ook weer op de wielen terecht te komen op de Snelweg :puh:

Bij het opstijgen van SFA knalde een jachtvliegtuigje tegen me op ik pleurde dat ding ontplofde :dans:

Dat ik een DILDO vond in het LS Politiebureau (JA INMIDDELS BEKENT :duh: ) Maar toen wist ik niet van deze stie :duh: En ik had echt zoiets van Wat doet dit hier? :?

Geplaatst:
comment_651943

een keer moest ik zo hard lachen want:

Bij de ene grote fly-overs naast de hoogste gebouw in LS, nou ik viel naar beneden

naast die hoogste gebouw, zag een jongedame lopen op een snelweg.

Ze liep maar gewoon, paar seconden kwam er keihard een taxi haar overrijden :klap::klap::schater::schater:

De jongedame werd vervolgens ontzettend platggereden toen er veel meer wagens aankwamen walsen!! :eten::klap:

ik kwam echt niet meer bij van het lachen!!

Bewerkt: door hooligun

Geplaatst:
comment_652028

Ik liep over het platteland toen ik een vliegtuig zag in de lucht. Ik pak mijn hitte seeker bazooka en knal erop. Op het zelfde moment vloog er een ander vliegtuig onder. Het vrak viel op het vliegtuig en het 2e vliegtuig storte neer. Ik volgde de route met mijn camera maar het viel rect op mij, toen het zo'n 1 meter van mij was trok ik. Is mijn mooiste kiekje tot nu toe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.