Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_652032

Tja...k'heb wel honderden voorbeelden...dingen van missies dan maar.

-Bij de eerste missie dat je met je homies moet fietsen, maakte ik Big Smoke m'n homie, lietten we onze fietsen daar gewoon staan om met de motor verder te gaan. Ryder ging alvast vooruit, maar Sweet bleef de rest van de tijd gewoon bij dat skatepark staan! (op z'n fiets)

-Bij Wrong Side of the tracks ging ik alvast voor de trein uitrijden om er later met m'n jetpack op te stappen, dus ik en BS wachten, maar Big Smoke gaat op die rails staan wachten :ch: Dus ik dacht sh...shoot Big Smoke wordt met volle snelheid platgereden...maar er stond geen Mission failed dus ik vloog op de trein en schoot hun dood, en ging weer terug en BS had het gewoon overleefd! Terwijl ik z'n botten hoorde kraken (overgewicht is niet altijd een nadeel dus q:þ)

-Nou kom je in Grove Street (bijna??) nooit vliegtuigcrashes tegen, maar wat mij overkwam...

Ik had die missie dat je Sweet en z'n wijf moet redden van verhoepsasade GSOGs en toen in de laatste cutscene, zegt Sweet "Hey, I got unfinished business, big love...". 1 seconde voor de cutscene eindigt, land er een helikopter bovenop Sweet en op precies hetzelfde moment dat de cutscene eindigt ontploft de heli, dus hij onploft NET niet in de cutscene, en Sweet is nu al weggespawnt, anders was ie dood, dus pfieuw ik had geluk q:þ LOL

Geplaatst:
comment_655170

laatst sprong ik uit een vliegtuig met een parachute.

ik klapte hem niet uit want er was een zee onder me.

toen ik in het water kwam bleef in de zelfde houding als in de lucht ( zoals hij naar beneden donderd met een para. )

en CJ bleef in die houding, ook alsof er wind was

ik heb kapot gelachen :D

M.I.

Geplaatst:
comment_656025
laatst sprong ik uit een vliegtuig met een parachute.

ik klapte hem niet uit want er was een zee onder me.

toen ik in het water kwam bleef in de zelfde houding als in de lucht ( zoals hij naar beneden donderd met een para. )

en CJ bleef in die houding, ook alsof er wind was

ik heb kapot gelachen :D

M.I.

Ik heb daar wel eens over gelezen.

(ik geloof GTASanandreas.com) De skydive underwater bug.

Is heel moeilijk om te krijgen.

Hoe dan ook. Mijn gekste moment was dat ik met een mountain bike van mount chiliad afsprong. ik lande uiteindelijk in het water maar het was wel lachen. Je fiets zou in elkaar moeten zakken bij zon val.

:schater::schater:

Geplaatst:
comment_656093

Ik zat net met SWAT teams achter me aan te racen over de Julius Thruway, ik kijk even achterom en zag een van de twee politiehelikopters tegen een brug over de snelweg vliegen! :schater: Dat zorgde ook nog eens voor een gigantische ontploffing. :schater:

Geplaatst:
comment_658527

Ik ramde tegen een motor en die gasten vlogen er af. Ik stapte uit en vermoorde de bestuurder. De 2e zitter liep naar de motor en ik ook. We ginnen tegelijker tijd zitten (die gast aan het stuur!!). Ik kon wel niet schieten (alleen als ik opzij keek). Was wel vet die gast reed voor, mij

Geplaatst:
comment_658631

Mijn grappigste moment was dat, ik een stuk of 10 homies rekruteerde. Ik liep samen met hun naar een brug in Mullholland, toen sprong ik van de brug af en alle homies deden precies hetzelfde, haha :puh: ze vielen allemaal te pletter, ze kenden het spreekwoord niet: Als hij van de brug afspringt doe jij dat dan ook? :puh:

Geplaatst:
comment_658717

Ik was ook met 2 spelers aan het doen pas geleden met een maat, en we stonden op de steiger van het strandje Fisher's Lagoon. Het stormde ook. Ineens kwam er een speedboot aangevaren en die klapte met veel geweld tegen de steiger aan terwijl we erop stonden. Was wel geinig, alleen de grote letters wasted in beeld :S

Geplaatst:
comment_658785

een van de gekste momenten was dat ik alle raceauto's eindelijk had verzameld, getuned in die racetunegarage en allemaal opgebergt in de garage met coole paintjobs, toen ik eens kwam kijken zag ik dat al m'n autos witgewassen waren, ze hadden geen kleur meer, de rest zat er nog op maar ze waren volledig wit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.