Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Geplaatst:
comment_577175

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

• Reacties 364
  • Bezichtigingen 25k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_662142

Dit moet je echt eens proberen! Ga naar een of ander ziekenhuis en ga wat herrieschoppen totdat je drie sterren of meer hebt. Er komen nu helikopters, knal ze allemaal uit de lucht. Ga dan dood. Als je zes uur later uit het ziekenhuis komt, ligt er nog altijd een ontploft helikopter voor je neus. :schater:

Edit: Nog een gek moment. Een hele straat links van CJ' garage was ineens unsolid geworden. Dus ik val in de Blue Hell en dan spawnt het spel je gewoon op straat op precies dezelfde plek als waar je er in ging. Resultaat: CJ bleef maar vallen en vallen ... :bonk:

bluehell.png

Bewerkt: door Big Boss

Geplaatst:
comment_664585

Nou...

Ik ging un keer met Catalina een missie doen en ik moest best ver rijden,

dus ik deed de ''auto-vlieg'' cheat, toen we bij het dorp aankwamen sprong

ik uit de auto met een parachute en Catalina viel (zonder parachute natuurlijk)

ook uit de auto.

Toen ze met knal tegen de grond aan beukte was ze niet dood!!!

Ze had geen eens een schrammetje!!!

Van J.V 8)

Geplaatst:
comment_664754

ik heb geen pic. maar wel iets raars.

ik was in de Well Stacked, zit er een vrouw aan tafel.

ik schiet op iedereen, en de vrouw dee ik als laatst.

ik schoot 5 rounds van me M4 op haar, 20 snatchels, bazooka ( vul maar aan ) en ze was nog steeds niet dood, niet eens bloed :puh:

toch wel leuk zo'n dummie :schater:

Geplaatst:
comment_667717

mijn hydra was bijna kapot dus ik zet hem in ''helicopterstand'' en ik had politie achter me aan. komt ineenkeer zo'n police maverick tegen me aan vliegen :bonk: mijn hydra ontploft haha. :klap:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_695450

Ik stond nog eens op het randje van de steiger bij Palomino Creek, daar beneden. Het regende en het onweerde.

Ik ging dus naar het randje toe en ineens komt er een speedboot tegen de steiger aangevaren! Die speedboot ontplofde en ik dood! :klap::schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_704603

ik stond met de get CJ high and drunkmod tussen mijn homies te roken.

er stond er een met bier bij en zei een van die homies: what is that shit you drinkin.

en stond ik een keertje in de hunter quarry missies te doen.

stort er een vliegtuig voor mijn neus neer.

Geplaatst:
comment_704657

Ik reed een keer met een of andere versleten ouwe wagen op zoek naar iets beters. Toen kwam ik een Cheetah tegen, dus ik mn auto ervoor, uitgestapt, die gast met zn smoel op zn claxon geramd en hem uit zn auto gesleurd, staat ie weer op, stap ik snel in zijn Cheetah, stapt hij in mijn versleten oude bak en rijdt weg :puh: Mooi ruil dacht ik zo

Of wat vet irritant was: Ik op zoek naar een Turismo, eindelijk een gevonden (echt na heel lang zoeken), wil ik hem naar een garage rijden, ben ik er bijna, stort er zo &^*%# vliegtuig vol op mn Turismo.. Boooooom weg Turismo. Heel fijn :duh:

Bewerkt: door DonLeone

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.