Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_577199 In welke map moet je ook alweer de brushes plaatsen die je hebt gedownload!? KING ROOM
Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_577227 Het maakt eigenlijk niet uit waar je je gedownloade brushes opslaat, want je kan ze overal vandaan laden vanuit PhotoShop. Ik heb ze bijvoorbeeld in een mapje staan in mijn documenten. Zie screen: BTW: Dit had je ook in de PhotoShop Guide kunnen vinden, of in de PhotoShop Helpdesk kunnen vragen. Succes!
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren Auteur comment_582302 Waar kan je ze alweer downloaden ik moet mooie brushes hebben maar die staan in al in photoshop zelf!! Kan iemand mij helpen?
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582307 Als je die mooie brushes al in PS hebt staan dan kun je ze toch gewoon in een lijst selecteren (als je de brush tool hebt geselecteerd) en gebruiken? Of bedoel je dat niet.. Brushes download je op >Deviantart<
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582505 En als je de brushes hebt opgeslagen en geladen in Photoshop, kan je dan de brushes die je gedownload hebt (de bestandjes zelf) gewoon verwijderen zonder dat de brush uit Photoshop wordt verwijderd?
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582528 En als je de brushes hebt opgeslagen en geladen in Photoshop, kan je dan de brushes die je gedownload hebt (de bestandjes zelf) gewoon verwijderen zonder dat de brush uit Photoshop wordt verwijderd? Je brushes blijven gewoon in Adobe Photoshop staan.
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582539 Ik wil er nog een klein vraagje aan toevoegen. Als ik een brush download dan zet ik hem weleens op het bureaublad als ik hem dan in photshop heb geladen dan verwijder ik hem op het bureaublad. Maar blijft hij dan wel in PS of moet ik hem bewaren? Global Edit: op hieronder ''Tunix'' ik leesde wat snel, niet goed opgelet Bewerkt: 10 januari 200718 jaren door Global
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582558 Ik wil er nog een klein vraagje aan toevoegen. Als ik een brush download dan zet ik hem weleens op het bureaublad als ik hem dan in photshop heb geladen dan verwijder ik hem op het bureaublad. Maar blijft hij dan wel in PS of moet ik hem bewaren?Global Ik heb net precies hetzelfde gevraagd
In welke map moet je ook alweer de brushes plaatsen die je hebt gedownload!?
KING ROOM