Ik was zonet SA aan het herinstalleren(omdat ik SA:MP wilde spelen maar ik moest hem darvoor herinstalleren) En toen ik hem eraf gooide en ik hem terug begon te installeren viel mijn pc uit! Hij was toen al bezig het te installeren en zat ongeveer aan 10%, nu start de computer weer op en ga ik bij software kijken of hij geinstalleerd is maar daar staat hij niet bij! En als ik SA open kom ik op dat menu waar je normaal moet kiezen dat je hem wilt installeren! En nu kom ik op dat menu en staat daar:' Play Gta: san andreas' maar hij is nog niet geinstalleerd En als ikd an op uninstall druk komt er een foutmelding te staan Wat moet ik doen? Ik kan hem nu niet meer spelen!
Hallo allemaal!
Ik was zonet SA aan het herinstalleren(omdat ik SA:MP wilde spelen maar ik moest hem darvoor herinstalleren) En toen ik hem eraf gooide en ik hem terug begon te installeren viel mijn pc uit! Hij was toen al bezig het te installeren en zat ongeveer aan 10%, nu start de computer weer op en ga ik bij software kijken of hij geinstalleerd is maar daar staat hij niet bij! En als ik SA open kom ik op dat menu waar je normaal moet kiezen dat je hem wilt installeren! En nu kom ik op dat menu en staat daar:' Play Gta: san andreas' maar hij is nog niet geinstalleerd
En als ikd an op uninstall druk komt er een foutmelding te staan
Wat moet ik doen? Ik kan hem nu niet meer spelen!
Mvg,
Rivel