November 17, 200421 yr jow ik zit nu bij een missie in SF waar je naar een boerderij moe gaan en daar z'n pikdorser moe pikke <_< maar er staan 3 tracktoren en die rijde me de heletijd om wat moet ik doen? :unsure:
November 17, 200421 yr Je moet gewoon ff uitstappen en die boeren kapot schieten en dan op je gemak naar de locatie rijden.
jow
ik zit nu bij een missie in SF waar je naar een boerderij moe gaan
en daar z'n pikdorser moe pikke <_<
maar er staan 3 tracktoren en die rijde me de heletijd om
wat moet ik doen? :unsure: