Ik ben op dit moment met de missie Mike Toreno bezig, waarin je hem m.b.v. z'n gsm moet traceren. Nou eigenlijk ben ik klaar met de missie maar ik moet ze nog terug brengen naar Jizzy. Maar ik dacht laat ik gelijk maar ff een paar vindplaatsen langs voor armor en ammo, dus ik dacht ook maar gelijk geld ophalen van m'n asset bij Hippy Shopper en Valet. Toen ik bij Vank Hoff hotel uitstapte om m'n geld op te halen begonnen Mike en T-Bone zomaar opeens te schieten op die valet-jongens . Zonder enige aanwijsbare reden, daarnaast gebruik ik geen cheats. Vind dit zeer merkwaardig .
@Blink: maar er is ook geen tijdslimiet en ik was al m'n 'wanted' sterren al kwijt, daarnaast wordt er alleen gemeld dat je terug moet naar Jizzy. Er staat niet bij welke route je moet nemen.
@MartyCeha: tja ik vond 't ook wel grappig, maar zodra ik weer in m'n auto stapte, stapte zij ook weer keurig in. Maar goed dat ikzelf m'n Valet-uniform niet aanhad.
Ik ben op dit moment met de missie Mike Toreno bezig, waarin je hem m.b.v. z'n gsm moet traceren. Nou eigenlijk ben ik klaar met de missie maar ik moet ze nog terug brengen naar Jizzy. Maar ik dacht laat ik gelijk maar ff een paar vindplaatsen langs voor armor en ammo, dus ik dacht ook maar gelijk geld ophalen van m'n asset bij Hippy Shopper en Valet. Toen ik bij Vank Hoff hotel uitstapte om m'n geld op te halen begonnen Mike en T-Bone zomaar opeens te schieten op die valet-jongens

. Zonder enige aanwijsbare reden, daarnaast gebruik ik geen cheats. Vind dit zeer merkwaardig
.
@Blink: maar er is ook geen tijdslimiet en ik was al m'n 'wanted' sterren al kwijt, daarnaast wordt er alleen gemeld dat je terug moet naar Jizzy. Er staat niet bij welke route je moet nemen.
@MartyCeha: tja ik vond 't ook wel grappig, maar zodra ik weer in m'n auto stapte, stapte zij ook weer keurig in. Maar goed dat ikzelf m'n Valet-uniform niet aanhad.
Bewerkt: door _KoE_Mzungu