Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_578243 Je kan hier mijn nieuwe mod downloaden en post hier je reacties. niet te veel gezeik hè de béta is nu te downloaden KLIKKIE of kijk op mn site EN IK ZOEK HULP OM EEN STAD TE MAKEN ZET HET IN DIT TOPIC OF PM ME ALS JE WILT HELPEN OF VRAGEN HEBT mensen die al helpen Da Phoenix Peter99 Boris H. Bewerkt: 21 januari 200718 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592717 Mooi gebouw Da Phoenix, maar wat dat van Peter moet voorstelen
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592853 schansje van 200 m. (test model ) maar we als je in de buurt van de schans komt loopt gta sa vast , iemand een idee hoe we dit oplossen
Geplaatst: 26 januari 200718 jaren comment_595750 Draw Distance verlagen, Poly's verlagen, etc. Of er is een probleem met de DFF of de COL.
Geplaatst: 26 januari 200718 jaren Auteur comment_595917 het ligt aan de DFF daar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet.
Geplaatst: 26 januari 200718 jaren comment_595943 het ligt aan de DFFdaar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet. kan je dan wel modellen als je al geen een VC aan kan?
Geplaatst: 27 januari 200718 jaren Auteur comment_596297 ja tuurlijk 3ds max heeft (bijna) geen videokaart geheugen nodig. EDIT: hier een nieuwe WIP voor de stad: PS: weet iemand nog een goede texture voor mijn kasteel? want die water texture is een beetje raar in de woestijn Bewerkt: 27 januari 200718 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 27 januari 200718 jaren comment_596405 het ligt aan de DFF daar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet. kan je dan wel modellen als je al geen een VC aan kan? Jazeker. Dat doe ik zelf ook op me eigen pc, waar GTA3 niet eens op kan. Dus daar heb je niet per se een sterke computer voor nodig Ziet er goed uit, Da Phoenix Bewerkt: 27 januari 200718 jaren door Thundercover
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren Auteur comment_597351 Ik heb ook een pleintje gemaakt. en mijn idee is dat de stedelijke held een Theepot word Om het nog grappig te houden wat vinden jullie ervan hier het pleintje met standbeeld van DE theepot
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597760 Meschien kun je een ped uit SA als standbeeld gebruiken?
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_597889 Dat is zo standaard of je moet hem in een vreemde houding neerzetten . De theepot is grappig dus zou ik dat zo maar houden . TheePot City .
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren Auteur comment_600098 Lol. Binnenkort werk ik weinig aan de mod want er zijn is spanning tussen mijn vriendin en ik. We zijn allebei 15 maar toch al 3 jaar samen en dit is ons eerste meningsverschilletje maar ik wil het wel volhouden dus ff'jes geduld. Dus van mij weinig Updates als peter99 opschiet met gebouwen post hij misschien wel wat! Bewerkt: 31 januari 200718 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_600127 ik heb het momenteel druk , volgende week die cito waar ik me druk over zit te maken en de verbouwing van wagemakerswebdesign , maar ik probeer nog wat te posten binnekort @da phoenix , doet jou gta het weer ?
Je kan hier mijn nieuwe mod downloaden en post hier je reacties.
niet te veel gezeik hè
de béta is nu te downloaden
KLIKKIE of kijk op mn site
EN IK ZOEK HULP OM EEN STAD TE MAKEN ZET HET IN DIT TOPIC OF PM ME ALS JE WILT HELPEN OF VRAGEN HEBT
mensen die al helpen
Bewerkt: door Da Phoenix