Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

24/7 stores

In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen???

axe verao

Featured Replies

In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen???

axe verao

Zover ik weet heb je er niet echt veel aan, je kan er video games spelen en eten/drinken automaten gebruiken,.. naja eigenlijk wel zinloos ja <_< :lol:

een extraatje in de game :D

is toch vet:D

had op zun minst verwacht om met je winkelwagentje door de winkel te racen ofzo :lol:

Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

ja....wees nou eens blij dat je ergens in kan....in VC liep iedereen te vloeken dat je nergens in kan....nou nu kan het en dan nog commentaar

had op zun minst verwacht om met je winkelwagentje door de winkel te racen ofzo :lol:

Er zitten toch winkelwagentjes in? kan me herinneren dat ik die weleens omver gereden heb...