Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49559 ik heb net de rijschool gedaan toen stond ze d'r en toen ik de driving school haalde respawnde die Michelle Cannes nooit meer dus hoor je haar later pas te zien ofzow of moet ik op bepaalde tijden kijken? PLZ help
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49565 De rijschool uitgaan en weer ingaan wil nog wel eens helpen.
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49627 ja ik had hetzelfde probleem die komt er niet meer te staan maar ik wel wel alle vriendinnen hebben voor allemaal die pakjes
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_53385 ik heb net de rijschool gedaan toen stond ze d'r en toen ik de driving school haalde respawnde die Michelle Cannes nooit meer dus hoor je haar later pas te zien ofzow of moet ik op bepaalde tijden kijken?PLZ help Heb hetzelfde probleem en heb ze niet afgeschote ofzo.Ik heb ze nodig om nooit meer wapens te verliezen bij het sterven.
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_53418 Bij mij staat ze er op bepaalde tijden. Weet het niet zeker maar volgens mij staat ze er om 12.00 tot 16.00.
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54288 ik heb net de rijschool gedaan toen stond ze d'r en toen ik de driving school haalde respawnde die Michelle Cannes nooit meer dus hoor je haar later pas te zien ofzow of moet ik op bepaalde tijden kijken?PLZ help Ah,het probleem is opgelost. Ik heb vandaag de laatste missie end of the line gedaan en daarna was michelle er terug dus je zal tot dan moeten wachten.
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54291 En ik zoek nu die vrouw die bij het ziekenhuis werkt.Waar is ze?
Geplaatst: 27 november 200420 jaren comment_54628 Katie Zhan moet dat zijn. Hier kun je vinden hoelaat ze waar is.
ik heb net de rijschool gedaan toen stond ze d'r en toen ik de driving school haalde respawnde die Michelle Cannes nooit meer dus hoor je haar later pas te zien ofzow of moet ik op bepaalde tijden kijken?
PLZ help