Jump to content
Geplaatst:
comment_578817

ik had eerst SA op mijn laptop, toen deed hij het goed, toen had ik een mod geinstaleerd waren mijn save games weg!

toen had in hem geuninstaleerden nu lukt het niet, hij zegt dat er iets mis is met de audio ofzo, dus ik kan hem niet goed instaleren :cab::bonk::cab::bonk:

weer iemand wat ik moet doen??

Featured Replies

Geplaatst:
comment_578825
ik had eerst SA op mijn laptop, toen deed hij het goed, toen had ik een mod geinstaleerd waren mijn save games weg!

toen had in hem geuninstaleerden nu lukt het niet, hij zegt dat er iets mis is met de audio ofzo, dus ik kan hem niet goed instaleren :cab::bonk::cab::bonk:

weer iemand wat ik moet doen??

Kun je eens een screenshot maken van je foutmelding, ik weet zo niet over welke foutmelding je het hebt. Al heb ik wel het gevoel dat het een veel voorkomende fout is. Ik ga wel even een tip geven, haal je CD/DVD er even uit en maak hem schoon. Pak een zacht doekje met een drupje water en veeg hem langzaam schoon, droog hem daarna. Probeer hem daarna nog eens, als het niet wil toch even een screenshot maken. Misschien herkennen we het probleem, en kunnen we je verder helpen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_578854

heb ik gedaan maar het werkt niet, en ook op mijn comp geintaleerd, gebeurt hetzelfde en hoe doe ik een screen? normaal staat het hieronder maar nu werkt het niet :?:?:?

Geplaatst:
comment_578956
heb ik gedaan maar het werkt niet, en ook op mijn comp geintaleerd, gebeurt hetzelfde en hoe doe ik een screen? normaal staat het hieronder maar nu werkt het niet :?:?:?

Zodra je een screenshot hebt gemaakt moet je die eerst opslaan, het liefst als .JPG of .PNG. Daarna kun je hem uploaden bji Imagehack, vervolgens krijg je meerdere links. Pak de onderste link, die link kan je tussen deze twee tags zetten:

[img=link]

Een ander optie is om hem toe te voegen met je bijlagen, hier geldt haast hetzelfde. Als je een bericht gaat plaatsen zie je boven het knopje 'Reactie toevoegen' als het goed is 'Bijlagen' staan. Druk op 'Bladeren' om je screenshot te zoeken en vervolgens toe te voegen, klik daarna op 'Deze bijlage toevoegen.' Om de screenshot in het bericht te plaatsen klik je op 'In bericht toevoegen', dit omdat we hem anders eerst moeten downloaden.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_588382

Heb ej ehm legaal of illegaal?

Iniedergeval kun je dit proberen.

Doe op de cd/dvd een beetje tandpasta.

wrijf er dan over heen met een nat washandje.

spoel het dan af(de cd/dvd)

droog hem dan en kijk nog is of hij het doet doet hij het dan niet dan is hij gewoon kaduk

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_601414

:N Helaas! Ik vrees dat je een nieuwe San Andreas DVD moet gaan halen. De "Data2.cab-fout" is een ernstige fout. Hoogstwaarschijnlijk is er een kras op je DVD.

Een aantal topics waar de fout staat beschreven:

Hier, hier, hier, of simpelweg alle pagina's die de zoekfunctie gevonden heeft.

Geplaatst:
comment_601513

Tja ik heb dus ook gta sa... en dan wil ik hem bij mijn moeder op mijn computer instaleren en dan zegt hij dat hij al geinstaleerd is.... en als ik uninstall doe dan geeft een rare foutmelding weet iemand wat ik hier aan kan doen? ik heb al me files die op me computer staan van gta san andreas al verwijdert en nog doet ie het niet... weet iemand iets :?

Bewerkt: door rotje333

Geplaatst:
comment_601677

Hey, roy

Je had het me al verteld, dus ik zat ff te denken :*D

Een nieuw account aanmaken bij windows zal helpen.

Of, heb je nog een map van rockstargames:san andreas staan?

die moet je gewoon deleten, en als het kan ook die van rockstar :D

leuke wedstrijd was het he vanochtend :clown:

Bewerkt: door The GamerII

Geplaatst:
comment_608201

Frenk ik vind je nogsteeds geniaal :puh:

Maar er is 1 probleem... het werkt niet :ch:

dus nou weet ik het niet meer nou ga ik helemaal dood!

want nu kan ik niet san andreas spelen bij me meoder

en dat vind ik niet leuk en dan ga ik helemaal flippen! :puh:

Geplaatst:
comment_608561

Oeps, ik ben ook niet de slimste.

Vraag het maar aan dutchy, die kan je zeker helpen :clown:

>>> Door Bling: Als je de oplossing niet weet, zie ik ook geen reden om te posten. Bovendien weet ik dat je hem (IRL?) kent, dus had je hem dit laatste verzoekje (deze post) ook over msn, etc kunnen vertellen. :) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.