Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578817 ik had eerst SA op mijn laptop, toen deed hij het goed, toen had ik een mod geinstaleerd waren mijn save games weg! toen had in hem geuninstaleerden nu lukt het niet, hij zegt dat er iets mis is met de audio ofzo, dus ik kan hem niet goed instaleren weer iemand wat ik moet doen??
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608733 Ik denk dat je San Andreas op een verkeerde manier van je PC verwijderd hebt. In ieder geval niet via configuratiescherm > software. Wat je zou helpen is om San Andreas via je register te verwijderen. Dit is wel helemaal op eigen risico en sterk af te raden als je niet weet wat je doet ! Ga naar Start > Uitvoeren > typ 'regedit' Selecteer Deze Computer en druk op Bewerken > Zoeken. Typ dan in je zoekbalk San Andreas en verwijder alles waar San Andreas in voorkomt. Verwijder alleen als je het echt zeker weet! Als je het verkeerde verwijderd kan er vanalles mis gaan met je pc, dus doe voorzichtig..
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_613687 okeej ga het probere k zal heel erg voorzichtig zijn
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_614184 het lukt niet ik heb alles verwijdert waar san andreas in staat (goddank me comp doet het nog ) maar wat nu!!
ik had eerst SA op mijn laptop, toen deed hij het goed, toen had ik een mod geinstaleerd waren mijn save games weg!
toen had in hem geuninstaleerden nu lukt het niet, hij zegt dat er iets mis is met de audio ofzo, dus ik kan hem niet goed instaleren

weer iemand wat ik moet doen??