Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49577 ik weet niet dat hier al een Topic over is Maar Kun je ook Je eigen muziek in vice city Zetten En hoe Alvast Bedankt
Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_91124 Kan je daar ook een één of ander bestand neerzetten dat je live radio kunt luisteren? Lijkt mij écht cool, zet ik em op Radio1
Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_91131 Jammer genoeg bestaat dat niet. Zoals Baffie al zei van dat het cool was om Live Radio te hebben in Vice City, maar daar denk ik echt dat het niet bestaat. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet.
Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_91132 denk niet dat dat kan hij moet tenslotte de files laden voor hij het spel opstart.
Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_91195 Misschien zou je met een één of andere mod ervoor kunnen zorgen dat hij ipv een bestand te laden een webpage laadt waar een Radio Station draait. Zou misschien een uitdaging zijn voor een zeer geavanceerde mod-ontwerper (modder klinkt ook zo vernederend )
ik weet niet dat hier al een Topic over is
Maar Kun je ook Je eigen muziek in vice city Zetten En hoe Alvast Bedankt