Jump to content

[Uitleg] Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS

Geplaatst:
comment_579734

Ik zag dat er veel mensen zijn die problemen hebben met Custom Tracks. Daarom heb ik een topic gemaakt waarin staat hoe het allemaal moet in duidelijke stappen. Er zijn twee programma's om je eigen muziek in GTA: Vice City Stories te zetten; Rockstar Custom Tracks en EAC. Voor beide hen ik een tutorial gemaakt. Het is alleen wel aan te raden om Rockstar Custom Tracks te gebruiken. De downloads en de printversies vind je onderaan de tutorials. Nu ook een video tutorial!

Als je vragen hebt, kijk dan eerst of jouw vraag in de FAQ staat.

Rockstar Custom Tracks: >video<

Rockstar Custom Tracks is een officiëel programma van Rockstar om muziek van CD's te rippen en deze als 'custom tracks' in je spel te zetten. Het is oorspronkelijk gemaakt voor GTA: Libery City Stories, maar met een paar extra stappen kan je óók in VCS weer volop genieten van je eigen muziek.

ctxk1.png

printversie_RCT_MS_Word_97_2003.doc

printversie_RCT_wordpad.txt

EAC:

EAC is een programma waarmee je naast CD's ook mp3 en wma bestanden in het spel kan importeren. Dit programma is niet door Rockstar zelf gemaakt. Helaas is dit programma dan ook minder betrouwbaar dan Rockstar Custom Tracks. Let wel op: als je EAC wil gebruiken, mag Rockstar Custom Tracks niet op je computer staan.

eacfw4.png

EAC_Setup.zip

printversie_EAC_MS_Word_97_2003.doc

printversie_EAC_wordpad.txt

F.A.Q.:

Q: Als ik costum tracks open en een nummer aan klik, kan ik niet op 'converteren drukken'. Wat doe ik fout?

A: Waarschijnlijk heb je je psp niet in de USB-modus staan. >plaatjes tutorial< (van dit onderdeel)

Q: Ik heb custom tracks in het spel gezet, maar ik hoor ze niet. Wat doe ik fout?

A: Je hebt waarschijnlijk custom tracks niet geactiveerd (al. 2 TUT). Het kan dat de tracks niet in de goede map staan (eind al. 1 TUT)

Q: Zie je custom tracks nog steeds als beschadigde data op de memory stick?

A: Ja, maar je zal hier geen last van ondervinden.

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Post je vraag dan in dit topic!

EDIT: Als je een oudere versie van Word hebt dan 2007, ziet het er mischien een beetje anders uit (vooral het lettertype). Ik heb ze nu ook als PDF bestanden > ziet het lettertype er tenminste normaal uit op oudere versies. Als je em hebben wilt, stuur me dan een PM, want ze passen er niet bij.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 20.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.