Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_579867 Ik ben al ongeveer een halve week aan het zoeken naar de auto: Virgo Voor de missie in de garage. Kan iemand mij helpen. OO ja ik ben ook nieuw op deze geweldig site! Bewerkt: 7 januari 200718 jaren door gastgast
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_579886 Beste GastGast, nog welkom op dit forum. Maar ik heb slecht nieuws voor je, want de Virgo heb geen vindplaats. Dus je zal afmoeten wachten tot dat je hem weer is tegen kom. Rullez
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_579887 Ik ben al ongeveer een halve week aan het zoeken naar de auto:Virgo Voor de missie in de garage. Kan iemand mij helpen. OO ja ik ben ook nieuw op deze geweldig site! Welkom hier op het forum! Zo te zien ben je met de Export missies bezig van Sunshine auto's. Je zoekt de Virgo, deze auto heeft geen vaste vindplek. Ik raad je daarom aan gewoon door de hele stad te gaan rijden, ik ben hem tegen gekomen op de parkeerplek achter het gebouw, tegenover 'Love Fist.' Let er echter wel goed op dat je de Virgo makkelijk aanziet voor een andere auto, bijvoorbeeld de Esperanto of de Greenwoord. Staat hij niet op de parkeerplek, rijdt dan nog een keer rond en kom later terug. Succes!
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren Auteur comment_579890 Ik ben al ongeveer een halve week aan het zoeken naar de auto:Virgo Voor de missie in de garage. Kan iemand mij helpen. OO ja ik ben ook nieuw op deze geweldig site! oké bedankt!
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_579903 je komt hem het meeste tegen op de lange weg lang de haven de ijsfafriek daar kan je het beste fee heenenweer rijden
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_579904 Sorry hoor, maar je heb geen ijsfabriek. Het moet er wel op lijken ja. En zo te zien s dat ook gelukt. Maar officeel is het een drugs winkel. Rullez
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580018 Er word drugs gefabriceerd, maar heeft een ijsfabriek als cover. Daarom word hij ook het meest voor een ijsfabriek aangezien, dus beide antwoorden zijn goed. Even een tip, ga juist NIET op zoek naar auto's maar rij gewoon rond. Het is altijd zo, dat wanneer je hem zoekt je er geen tegen komt, en als je niet op zoek bent alleen maar. Veel succes.
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580024 ik kwam hem tegen toen ik in little haiti en downtown rondreed.en ook aan cafe robina heb ik er al gezien.
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580132 kijk op www.vicecity.nl ( of het was .com) daar kun je alle auto's op zoeken 9 en hoe ze er uit zien)
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_581366 Ik zag hem laatst nog rijden Maar als je ze eenmaal nodig hebt zijn ze nergens te bekennen
Ik ben al ongeveer een halve week aan het zoeken naar de auto:
Virgo
Voor de missie in de garage.
Kan iemand mij helpen.
OO ja ik ben ook nieuw op deze geweldig site!
Bewerkt: door gastgast