- Reacties 65
- Bezichtigingen 14.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Nickonly 16 posts
-
jinso 10 posts
-
LBG 6 posts
-
White Gold 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik heb een leuke gadget. Ik heb hem dan wel zelf gemaakt, maar er bestaan er meer van op de wereld, maar die zien er dan wel iets anders uit natuurlijk.
Mijn elastiekengeweer:
Kan ongeveer 20 elastieken achterelkaar afschieten zonder te herladen in elke gewenste snelheid na elkaar. Dus je kan ze allemaal in een keer afschieten, maar ook omstebeurt. Hij is ook redelijk noukeurig door de scope die ik erop heb gezet (die van een telescoop komt). Alleen jammer dat je daardoor alles omdersteboven ziet... Het is wel echt zo'n hebbedingetje, maar omdat ze op het internet allemaal te duur zijn en ik nergens een winkel in Nederland weet waar ze die verkopen, heb ik er maar zelf een gemaakt.
Pluspunten
+ Je weet bijna zeker dat je de enige in de buurt bent die zo'n ding heeft.
+ Ongeveer 20 schoten zonder te herladen.
+ Niet gevaarlijk, want het zijn maar elastiekjes.
+ Erg handig in de zomer als je last hebt van vliegen (3 maal raden wat die zwarte vlek op de muur op de foto is).
+ Betrouwbaar, kan niet de verkeerde kant op schietten.
+ Wat is er nou leuker dan een legaal wapen bezitten?
+ Als je al hout in huis hebt en een zaag, is het gratis!
Minpunten
- Je moet ditsoort dingen of kopen van het internet wat erg duur kan zijn, of je moet ze zelf maken.
- De haken waar de elastieken zitten kunnen afbreken zodat je minder schoten achterelkaar kan afvuren (zie foto. daar missen er een paar).
- Je elastieken zijn snel op in huis.
Cijfer:
Ik vind het zelf een erg leuk ding, erg handig als je zus ongewenst op je kamer komt, dus ik geef het een 9/10.
Je kan als je ook zo'n ding hebt die ook hier posten! Wil ik wel eens zien.