Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580167 ik weet niet of ik hier moet wezen, maar hoe pas ik de snelheden aan in het spel, want had en minibike en moest ik wat dingen veranderen in handlings bestandje en toen ging die sneller, kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen.
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580326 Nou, gewoon in kladblok je Handling.cfg openen. De desbetreffende regel vervangen, en klaar. Er bestaat een tutorial over hoe je zelf je handling kan aanpassen. Deze vind je hier en is gemaakt door Big Bear,Matiscus en Eclipse. Anders kan je nog altijd een Handling Editor afhalen, die je al snel kan vinden via Google. Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren Auteur comment_580651 Het is me gelukt, maar hoe doe ik dat me vliegtuigen zoals de Hydra want dat is anders?
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580656 Volgens mij is de Hydra Hard-coded (of heet dat anders?) dat betekent dat de handling ervan niet kan worden aangepast. Andere vliegtuigen kunnen wel worden aangepast. EDIT: De hydra valt ook gewoon aan te passen. Ik had me even vergist. Bewerkt: 7 januari 200718 jaren door Proximitus
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_580721 Hier kan je een relaxede handling editor downloaden!!! Auteur: Jacob Downloaden, uitpakken, openen, handling.cfg in de San Andreas > Data map selecteren en gaan met die banaan!! Succes, Grtz Puma.
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren Auteur comment_580856 Bij mij geeft die en fout aan, maar kun je niet even hier uitleggen hoe ik het in de handling.cfg aanpas bij de hydra
ik weet niet of ik hier moet wezen, maar hoe pas ik de snelheden aan in het spel, want had en minibike en moest ik wat dingen veranderen in handlings bestandje en toen ging die sneller, kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen.