Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580231 een autorun exe van mijn sims is beschadigd of wil niet starten kan iemand me helpen plzz ik zou het heel fijn vinden
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580240 Het is veboden om .exe bestanden hier te ulpoaden, dus ik denk niet dat iemand dat voor je gaat doen. Je kan natuurlijk ook gewoon dat bestandje van je CDrom kopiëren.
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580300 ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat? Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe!
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580449 ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat? Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe! de crackwereld heeft niet stil gezeten en er is gewoon een crack waarmee je gerust kan bouwen hoor
een autorun exe van mijn sims is beschadigd of wil niet starten kan iemand me helpen plzz ik zou het heel fijn vinden