Okee nou ben ik echt kwaad Net een paar map mods getest, die werkten helemaal, heb ik ze er uit gehaald, dus ik wil eerst SA: MP kijken of die het nu wel doet(na 3 maanden), die deed het niet, moest ik mijn computer opnieuw starten(4 keer), toen ging ik maar MTA doen, en die deed het eerst wel, en nou krijg ik bij allebei de servers waar ik op kon(de rest deed het nooit ) deze error:
Er stond bij een aantal andere servers(die het sowieso nooit hebben gedaan) ook iets van "couldn't find dump core file to send"
Iemand een oplossing?, heb al geprobeerd om te downgraden, maar hij is altijd al v1 geweest volgens mij.
GRR, kan ik eindelijk driften in San Andreas, doet MTA het niet meer..
Alvast bedankt
Greetz Mythbuster
EDIT: ook zonder firewall nu geprobeert, weer hetzelfde. Voordat hij crasht zie ik wel gewoon de nitro en health pickups, met zwarte achtergrond, een keer zag ik zelfs 2 politie auto's en iets wat op die map "get off my- pyramids" leek als grond. Daarna crasht hij altijd...
Okee nou ben ik echt kwaad
Net een paar map mods getest, die werkten helemaal, heb ik ze er uit gehaald, dus ik wil eerst SA: MP kijken of die het nu wel doet(na 3 maanden), die deed het niet, moest ik mijn computer opnieuw starten(4 keer), toen ging ik maar MTA doen, en die deed het eerst wel, en nou krijg ik bij allebei de servers waar ik op kon(de rest deed het nooit
) deze error: 
Er stond bij een aantal andere servers(die het sowieso nooit hebben gedaan) ook iets van "couldn't find dump core file to send"
Iemand een oplossing?, heb al geprobeerd om te downgraden, maar hij is altijd al v1 geweest volgens mij.
GRR, kan ik eindelijk driften in San Andreas, doet MTA het niet meer..
Alvast bedankt
Greetz Mythbuster
EDIT: ook zonder firewall nu geprobeert, weer hetzelfde. Voordat hij crasht zie ik wel gewoon de nitro en health pickups, met zwarte achtergrond, een keer zag ik zelfs 2 politie auto's en iets wat op die map "get off my- pyramids" leek als grond. Daarna crasht hij altijd...
Bewerkt: door Mythbuster