Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580557 Dit is mijn tweede PS sig Rates? Bewerkt: 7 januari 200718 jaren door ArticLight
Geplaatst: 7 januari 200718 jaren comment_580577 who ! Ik vind dit echt een leuke sig man . De reden daarvoor is dat het net een tv lijkt . Eerst zo die tekst die het karakter van sam verteld (splinter cel). Daarna de splinter cel sig die we al eerder van je zagen die je zelf hebt gemaakt . Volgends mij heb je erg veel hier aan gedaan en is helemaal mijn smaak . En fijn dat je ook weer een leuk lettertype hebt gedaan . Eerste indruk Wel erg snel naar gekeken in het begin .En hij loopt niet goed af . Op een gegeven moment stopt hij echt 8 Tekst Je hebt een leuke en mooie gedownload die er duidelijk bij past in goede kleur 8.5 (new) Effecten Iedergeval de overgang die je gemaat hebt , Verder weet ik niet WAT je gebruikt hebt .Maar aangezien jij zij dat je het laatste stukje zelf hebt gemaakt heb je er wel aandacht aan besteed Kleur Niet aanwezig . Groen en zwart . Maar dat hoort bij het onderwerp 7,5 + Punten Leuk die overgangen en dat je er duidelijk wat aan gedaan hebt 0.5 Cijfer Een leuke , mooie, en orgineele sig . Je krijgt het cijfertje voor de kleur plus de bonus . Dat is dus een 8
Dit is mijn tweede PS sig
Rates?
Bewerkt: door ArticLight