Jump to content
Geplaatst:
comment_555066

ik heb weer (ja alweer :clown: ) een paar vraagjes

-kun je ook aan de wapens komen zoder je ze te kopen als je dat nog niet kan of van anderen afpakken

-ik zie veel filmpjes en zie daar hoeveel geld ze daar hebben echt enorm hoe kom je aan zoveel geld

-wat doet een enforcer??

-en weat doet een assasin ofzo??

-hoe bel je de bovenste 2??

-hoe bel je boten??

het lijkt veel hoor :$ als zeg ik het zelf maar ik kan hopelijk veel met de antwoorden :)

gr60 cent :sigaar:

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_739096

ik heb nieuwe vraag haha

kan je kleren kope ikzie op screenshots dt die ander kelding is en is de ook zo ziekehuis als ik gta en polite enso ete enso je weet wel save hous

of is der er neit

Bewerkt: door indo1991

Geplaatst:
comment_741657

Kledij kan je wisselen als je bij exotics, bij investments het productiehuis koopt. (prijs: $1.200.000) Daarna moet je naar het menu gaan en dan bij cheats kun je van kledij wisselen.

Er is geen ziekenhuis. Als je sterft tijdens een missie start je net voor waar je de missies opstarte. Sterf je ergens in Miami, wordt je ergens dicht in de buurt gezet of bij de bank.

Een echt safehouse is er niet. Je hebt natuurlijk wel de mansion van Tony Montana, maar daar kan je niet saven.

Saven doe je bij de bank en daar kan je ook je dirty money kwijt.

Uiteraard is er politie, maar het is een totaal ander systeem dan bij GTA. Als je bv met een pistool in het rond begint te schieten in een drukke straat, zal er een wiite rand komen langs de mini-map. Dat betekent dat de politie je opspoort. Als je mensen begint te vermoorden (zoals gangmembers), zal de witte rand, als hij is volgelopen, rood worden en dan pas begint de politie op je te schieten. Als de rand helemaal rood is, als je niet bent weggevlucht, kun je nog wel rondlopen, maar zullen ze je toch doodschieten. Dit wordt wel ergens helemaal uitgelegd bij de 3e missie: Pedro's Pawn Shop.

Geplaatst:
comment_742727
hoe kom je aan anderen kleren wie weet dat

en hoe kan je anderse soorte wapens komen en dan kopen

:D

Lees de bovenstaande tekst, eerste puntje en daar zie je al waar je aan andere kledij komt! :cya:

Wapens kan je kopen bij de wapenhandelaar, of wel op straat kan je er vinden, vlak bij je huis of via de telefoon ( eerst bij exotics de arm dealer unlocken bij henchmen). Daar kan je nieuwe wapens kopen, munitie en upgrades voor je wapens.

Geplaatst:
comment_742734

Aan kleding kom je door missies te doen , als je de eilanden missies heb geunlockt dan krijg je elke keer als je naar de eilanden gaat en weer terug naar Miami gaat nieuwe kleren.

Geplaatst:
comment_745126

eey mense ik ben bij die eilanden van sandman heb die missie gedaan voor die wijf :puh: bij die bar en daarna die 2 ventjes daarna die x jes op die kaart vn die eilandjes nu staat er dt ik punte moet hale repetition points

hoelveel moet ik dan er hale die punte en meot daarvoor dinge kome snap der niks van ik heb wel de letter scar aal roood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.