Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_580907 Ik kan met SAMI niet alle mods instaleren dus ik vroeg me af met welek progamma kan het alleemaal nog meer? behalve SAMI!?
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren comment_580923 Ja, er is zeker een ander programma dan SAMI. Het is de IMG tool. Ik vind ook zelf de IMG tool beter dan SAMI. SAMI maakt er welleens een rommel, en dan krijg je problemen zoals jij. Je moet de mods dan wel 'handmatig' installeren, het is iets meer werk. Maar het werkt wel goed. Ik heb hier speciaal een handleiding voor geschreven, daar word stapsgewijs uitgelegd hoe de IMG tool werkt. Deze tutorial staat >hier<. Succes met je mods!
Geplaatst: 8 januari 200718 jaren Auteur comment_580999 Ja, er is zeker een ander programma dan SAMI. Het is de IMG tool. Ik vind ook zelf de IMG tool beter dan SAMI. SAMI maakt er welleens een rommel, en dan krijg je problemen zoals jij. Je moet de mods dan wel 'handmatig' installeren, het is iets meer werk. Maar het werkt wel goed. Ik heb hier speciaal een handleiding voor geschreven, daar word stapsgewijs uitgelegd hoe de IMG tool werkt. Deze tutorial staat >hier<. Succes met je mods! Eey, bedankt
Ik kan met SAMI niet alle mods instaleren dus ik vroeg me af met welek progamma kan het alleemaal nog meer? behalve SAMI!?