ik heb gta vice city stories nog niet maar wil deze graag kopen kan iemand mij A.U.B. vertellen of dit een leuk spel is op de psp
alvast bedankt
>>> Door SummerBase: Topic geplitst van 'Wat voor cijfer geef jij VCS?'. Gelieve geen grote vragen te stellen in topics die daar niet over gaan. Ik heb dus even een nieuw topic voor je aangemaakt met jouw post zodat mensen hierop kunnen reageren. Lees ook even de 'ForumFAQ' door, tevens kun je mij een 'Persoonlijk Bericht ' sturen met vragen wat betreft dit onderwerp. <<<
ik heb gta vice city stories nog niet maar wil deze graag kopen kan iemand mij A.U.B. vertellen of dit een leuk spel is op de psp
alvast bedankt
>>> Door SummerBase: Topic geplitst van 'Wat voor cijfer geef jij VCS?'. Gelieve geen grote vragen te stellen in topics die daar niet over gaan. Ik heb dus even een nieuw topic voor je aangemaakt met jouw post zodat mensen hierop kunnen reageren. Lees ook even de 'ForumFAQ' door, tevens kun je mij een 'Persoonlijk Bericht ' sturen met vragen wat betreft dit onderwerp.
<<<