Ik heb al verschillende keren gezien dat mensen niet weten wat een easter egg is dus vandaar dit topic er over. Nou een easter egg is dus een grap of iets wat ergenst naar verwijst bijv en omdat het woordje egg erin zit hoeft dit dus geen ei te zijn wat somigen denken . Een voorbeeld van zo,n easter egg is als je in somige gta,s Waaronder ´Gta Vice City Stories´ op de maan schiet hij groter dat is dus een easter egg.
Maar er zijn ook bugs en dat zijn dus GEEN easter eggs bijv een fout dat je bijv, door de muur kan heen lopen dat is geen easter egg of als er een auto in de lucht blijft hangen want dat heeft R* niet met opzet gedaan. Dingen die ze wel met opzet hebben gedaan die maan dus bijv, dat is wel met opzet gedaan.
Nou dit was mijn uitleg hierover ik hoop dat de beginners nu beter inzien wat een easter egg is.
Ik heb al verschillende keren gezien dat mensen niet weten wat een easter egg is dus vandaar dit topic er over. Nou een easter egg is dus een grap of iets wat ergenst naar verwijst bijv en omdat het woordje egg erin zit hoeft dit dus geen ei te zijn wat somigen denken
. Een voorbeeld van zo,n easter egg is als je in somige gta,s Waaronder ´Gta Vice City Stories´ op de maan schiet hij groter dat is dus een easter egg.
Maar er zijn ook bugs en dat zijn dus GEEN easter eggs bijv een fout dat je bijv, door de muur kan heen lopen dat is geen easter egg of als er een auto in de lucht blijft hangen want dat heeft R* niet met opzet gedaan. Dingen die ze wel met opzet hebben gedaan die maan dus bijv, dat is wel met opzet gedaan.
Nou dit was mijn uitleg hierover ik hoop dat de beginners nu beter inzien wat een easter egg is.
Voor Vragen Kun je Reageren in dit topic
Stefan007, Cya,
Bewerkt: door stefan0077